Ve chvíli, kdy mi Jolie chtěla povědět snad všechno o Dylanovi, zazvonilo na hodinu. Ze dveří vyšla starší žena, drobnější postavy. Naše učitelka snad na tři předměty.
Seznámila se s námi a řekla nám, jaké věci si máme nachystat. Což jsme také provedli. Až v jednu chvíli mě něco nutilo, se podívat do pravého rohu naší třídy. Jako bych v ten moment byla úplně někde jinde a přitom mně něco říkalo, abych se tam podívala. Neváhala jsem ani vteřinu a koukla se. Zahlédla jsem Dylana, jak se mi dívá přímo do očí, těmi jeho přenádhernými. Zase jsme si zahlédli do očí a ani jeden nemyslel na to, že bychom přestali.
,,Emily?", zeptala se mě paní učitelka. V ten moment jako bych se vrátila zpátky na zem a musela zase fungovat jako žákyně. ,,Ano, paní učitelko?", odpověděla jsem. Poté se mě začala ptát na některé otázky, které se týkaly minulého učiva. Nevěděla jsem odpověď a tak jsem mlčela a jen tak zamilovaně seděla. Když viděla, že neodpovídám, zeptala se Dylana.
Ten ale odpověď znal. Docela mě to překvapilo. Na první pohled nevypadal nějak chytře. A pak odpověděl na opravdu složitou otázku a ještě k tomu správně. Ah. Měla jsem ho raději čím dál víc.
Hodina se táhla a já se strašně nudila. A určitě se ptáte, jestli se mi s Dylanem přihodilo v té hodině ještě něco, ale ne. Mně už přišlo trapné se tam znovu podívat a dělat jakoby nic. A mu určitě taky. Tak jsme oba dělali, jakoby nás ta hodina zajímala a my si to strašně užívali.
Už zbývalo do konce hodiny pár minutek a já se těšila až mi o něm všechno Jolie poví. Opravdu hodně mě to zajímalo, jelikož o něm vlastně nic nevím. Jen si myslím, že má přítelkyni, která je i s námi ve třídě. Už od autobusové zastávky byli jen spolu a ona se ho drží jako klíště. I když to stejné by si mohl říct i Dylan. No. Uvidíme, co ví Jolie.
Konečně zazvonilo a já mohla jít za Jolie. ,,Tak povídej i ty úplně nejmenší detaily", řekla jsem. Začala mi prvně povídat o něm samotném. Je mu 17 let a teprve teď se sem přistěhoval. Má mladší sestru a má hodně podobné zájmy jako já, což mě překvapilo ještě více. Jelikož miluje seriály, hvězdy a všechno kolem toho. Byla jsem z toho opravdu šťastná. Tohle je ten pravý, říkala jsem si v duchu.
Já se pak zeptala, co je to za dívku, která s ním furt všude je. Řekla mi, že je to jeho ex a že se snaží ho dostat zpátky. ,, Ale vždyť kdyby spolu nebyli tak nejsou na každém kroku spolu, ne?", řekla jsem. Jolie si myslí, že se k sobě vrátili, ale neví to na 100%. Ale já tomu věřila.
Nic víc mně o něm nezajímalo a tak jsem jí poděkovala alespoň za toto. Do přestávky zbývalo ještě pár minut a mě napadlo, že bych zašla aspoň na chvíli za Thomasem. Stál u dveří jeho třídy a nejspíš čekal na můj příchod. Zeptala jsem se, jak přežil první hodinu a jestli se mu v jeho třídě zalíbila nějaká dívka. Odpověděl mi, že žádná z nich není krásná tak jako já. Já se v tu chvíli začervenala a snažila se mu to odvětit. Bylo to milé, ale od Thomase jako od mého nejlepšího kamaráda to moc slyšet nechci. Nějakou chvíli jsme si ještě povídali a pak už naše kroky vedly do třídy.
/další pokračovaní této části bude brzy, ale k tomu všemu je škola a moc toho nestíhám tak jsem se pokusila napsat alespoň toto, ly all<3/
ČTEŠ
in love
RomanceEmily, dívka, která se snaží být šťastná i přes všechny ty nedostatky, najde cestu, která ji pomůže k lepšímu životu.