Alku (Lucy)

2.8K 65 1
                                    


~ei ole pakko lukea mutta kannattaa sillä saat tietoa Lucystä~

22.6
Olen Lucy Harris ja en tiedä oikein mitä ajatella.
2 vuotta sitten muutimme isäni kanssa italiaan amerikasta. En oikeastaan ollut varma miksi. Tiesin että isälläni ja äidillä oli ongelmia, mutta en tiennyt että niin suuria että muuttaisimme italiaan. Muutimme kuitenki vaikka en halunnut. Jouduin eroon ystävistäni, koulustani ja äidistä (vaikka se ei haittaa sillä hän ei ollut paras äiti).

Älä ymmärrä väärin täällä on ihan kivaa, jos olisin lomalla. Olen ollut nämä vuodet vähän katkera isälleni. Onneksi olen saanut kavereita täällä. Okei valehtelen En ole  saanut kavereita. Eikö olekin säälittävää kahdessa vuodessa ei ketään.
Elämäni on muutenkin aika säälittävää entiset kaverini ei edes muista minua tai halua tuntea minua. Lähetin viestin Andrealle sen jälkeen kun muutin tänne.

Minä: hei Lucy täällä uusi numero joten:)

Andrea: anteeks mut kuka oot?

Minä: Öm Lucy sanoin jo😂

Andrea: joo mut en tunne ketään sen nimistä.

Minä: miten nii onks tää läppää

ESTETTY
Tämän jälkeen minun kaikki entiset kaverit tekivät
näin. Olin hyvin surullinen ja vihainen, joten ilman ajattelua poistin kaikki Some tilini. En vain pystynyt enää katsoa muiden hauskanpitoa,kun itse olen yksin kyynelten kera italiassa.

Kaikki silti muuttui tänään. Heräsin normaalisti. Menin keittiöön otin murokulhon ja menin sohvalle istumaan. Laitoin television päälle ja siinä minä sitten istuin pari tuntia. Kun kello oli kolme minä päätin vaihtaa vaatteet sillä isäni työt loppuvat neljältä enkä halua että hän näkee minut pyjamassa television edessä. Isäni ei edes tiedä että en omista kavereita enkä haluakaan että tietää. Hän yrittäisi kuitenkin olla minulle kuin psykologi ja saada minut puhumaan hänelle, jota en todellakaan halua tehdä. Niinpä neljältä joka päivä melkein minä sitten menen ulos yksinäni vakuuttavana että omistan niitä ystäviä. Aikamoinen elämä:)

Laitoin päälleni vaaleat pillifarkut ja valkoisen ison t-paidan. Jätin ruskeat hiukseni auki vapaasti ja kävelin keittiöön.
Yhtäkkiä kuulen äänen. Postin ääne. "Tänään on sunnuntaihan" sanon ääneen itselleni kummastuneena. Astelin hitaasti eteisen ulko oven eteen ja avaan sen. Huomasin valkoisen kirjeen lojuvan maassa kaikessa rauhassa.
Nostin sen ja avasin. "häh?!" Sanon ääneen melkein huudahtaen. Tiedän etten olisi luultavasti saanut avata, mutta luojan kiitos rikoin sääntöjä.

Menin shokissa ruokapöydän ääreen ja istun siinä hiljaa. En tiedä kuinka kauan istuin siinä, mutta heräsin transsista kun kuulin oven käyvän.
"Hei!" Isä huutaa ulko-ovelta pirteänä niinkuin aina.

"ajattelin tehdä patonkia mitä luulet!" Isä jatkaa ja kävelee keittiöön vastapäätäni. Katson häntä silmät suurina kirje kädessä. "Mikä on?" Isä kysyi lopuksi hiljaisuuden keskellä.

Ojensin kirjeen hänelle "voisitko ehkä selittää?" Sanoin tiukasti. Isä otti kirjeen ja silmäili sitä. Sitten nosti kasvoillaa ilme kuin "anteeksi etten kertonut" ,mutta sanoi silti " on asioita mitä et ymmärrä".

" mitä! Sinä et taida ymmärtää että tuossa kirjeessä sanotaan että sinut on päätetty siirtää vankilaan!!!!" Huusin isälle. Olin niin vihainen. Halusin vain itkeä, mutten tehnyt niin. Minun piti pysyä kovana.

" tiedän" hän sanoo hiljaa ja istuutuu vastapäätäni.
"Mitä tapahtui?" Kysyin Hetken jälkeen, kun olin kerännyt rauhaa sisälleni.

"Siitä on jo jonkin aikaa" isä aloittaa " tein rikoksen ja jouduin oikeukseen. En voinut sanoa totuutta sillä minulla oli sinut ja äitisi. Tietenkää äitisi ei halunnut sen jälkeen olla kanssani enää. Päivää myöhemmin minulle tuli viesti että saatan joutua vankilaan. Sitä vain ei oltu päätetty silloin. Joten ajattelin lähteä maasta" Syvä huokaus isältä "en voinut jättää sinua. olit kaikkeni"
" luulin että olen kuivilla mutta.."

Isäni ei voinut sanoa asiaa loppuun sillä keskeytin "uskomatonta! En tiedä mitä sanoa" en oikeasti tiennyt minua turhautti liikaa ajatella kaikkea. Ensinnäkin miten hitossa isäni edes pääsi maasta pois?!

Hetken hijaisuuden jälkeen isäni nousee ja sanoo "ei kai tässä muuta kuin pakata ja lähteä takaisin amerikkaan"

olin hiljaa en tiedä mitä ajatella tai sanoa olin.......... liian sekaisin. Takaisin Amerikkaan? Ei Jeesus Mariia mitä siitäkin tulee? Ja mitä minulle tapahtuu?

————————————————————————
Tässä oli eka osa tätä tarinaa. Poikaa ei ollut mukana vielä mutta on seuraavassa osassa:) toivottavasti piditte<3

Confusing love~finnishWhere stories live. Discover now