Heyoooo!!!
Özlediniz mi beni ?
Yeni bölüm karşınızda ve gözlerinizden öper 😉
Size bu bölümde sürprizim varr!!!
Bu arada ınstagram hesabımdan takip edenler yorum atsın...
İg: sunshineeyyyy
Yanımda olan olmayan herkese teşekkür ediyorum ve kucak dolusu öpücükler yolluyorum .
Okur kalın...
Güneş içten bir şekilde gülümsedi .
-" Kolundaki dövme boşuna değildi Asel ... Sen de bir özgür ruhsun ve senin özel yeteneğinde buz..."
İşte şimdi her şey daha da çok çıkmaza girmişti ...
Duydukları onda şok etkisi yaratmış bir süre öylece etrafına bakmıştı .
Bu da ne demek oluyordu ?
O bir özgür ruh değildi .
Olsa hissederdi ...
Güneş 'in ona dikkatle bakıyor olduğunu görmesiyle aklında ki bir başka soruyu sorma cesaretinde bulundu.
-" Güneş... ben özgür ruh değilim olsaydım hissederdim öyle değil mi? Hem sizle beraber benim niye ruhum bedenimden ayrılmadı ? Bu çok saçma..."
Güneş tedirgin bir şekilde etrafına baktı . Cevabi biliyor ancak nereden başlayacağına karar verememiş gibiydi .
-" Asel... öncelikle kafanda delicesine bir sürü soru var biliyorum ve haklısın özgür ruhlar kendini hisseder. Senin ki istisnaî bir durum . Nasıl desem... Senin ruhunun bedeninden ayrılmaması o anda özgür ruh olmaman..."
Asel önüne gelen bir tutam saçı kulağının arkasına sıkıştırarak anlamazca baktı.
-" Güneş ben anlayamıyorum , bir dediğin bir dediğini tutmuyor, hani özgür ruhtum?"
Güneş masanın üzerindeki Asel 'in elini destek verircesine sıktı .
-" Kafan karıştı değil mi? Yanlış yerden başladım sanırım ... Hainin sana yaptığı lânetten önce sen özgür ruh değildin . Ama 3 yıl kadar buzun içerisinde nasıl yaşadın sanıyorsun ? Sen buzun özüyle bütünleştin Asel... O soğuk senin içine yavaşça işleyip yerleşti . Demek istediğim buzda kalman senin özel gücünün oluşmasını sağladı. Seni bir özgür ruh yaptı."
Bütün bunlar saçmalıktan ibaretti ...
Özel gücüm olsa ben hissetmez miydim?
Aklına gelen bir diğer soruyu sorma kararı aldı.
- " O halde ben niye özel gücümü daha önce kullanmadım?"
Güneş bu sefer elini kucağına çekip sandalyeye astığı çantasını omzuna alarak ayaklandı .
-" Demek ki kullanman gereken özel bir durumla karşılaşmamışsın."
Asel'in daha fazla konuşmasına müsaade etmeden hızlıca kafeden çıktı.
Tam o anda cebindeki telefondan gelen bildirim sesiyle şaşırmış yüz ifadesi normale döndü .
Ne yapmalıydı artık bilemiyordu.
Cebindeki telefonu çıkardığında yine aynı numara olduğunu gördü .
Gönderen : 05*********
Gönderilen: Asel
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÖLÜMSÜZ RUHUN MELODİSİ (Özgür Ruhlar Akademisi 2)
FantasyÖzgür ruhlar akademisinin 2.kitabıdır . Bu isimle yazılan ilk kitaptır ! İlk kitabı okumadan 2. Kitaba geçmeniz önerilmez . Her şey bir mantık sıralamasıyla gerçekleşecektir . Keyifle okumanız dileğiyle ...