Selamün aleyküm minnoşlar!
Sizleri çok özlemişim .
Bölüm aralarına duygu ve düşüncelerinizi yazmayı unutmayın .
İyi okumalar dilerim ...
Kafamın içinde binlerce düşünce adeta dans ediyordu . İçine dahil olduğum bu dünyaya alışmaya çalışırken tanımadığım bir kişiden mesajlar alıyordum .
İşin garibi artık kim olduğunu umursamıyordum . Çünkü kendi istemediği sürece öğrenemeyeceğim apaçık ortadaydı . Zaten mesajlarına da cevap verme gereği duymamıştım .
Derslerin hepsine girmiş ve gün içerisinde diğer hocalarımla da tanışmıştım.
Ama henüz eve gitmeye niyetim yoktu . Öğrendiğim kehanetler adına araştırma yapmak için kütüphanede kalmaya karar vermiştim. Aslında özgür ruhların melodisi kitabı evdeydi ve ondada araştırma yapabilirdi . Ancak ona eve gidince bakma kararı almış ve başka kaynakları incelemek istemişti.
Hızlı adımlarla yürümeye devam ettim . Herkes akademiden ayrılıyordu . Akademi birbir boşalıyordu.
Önüme ilk gelen genç kızı kolundan tuttuğum gibi kendime çevirdim .
Şaşkınlıkla önce tuttuğum koluna sonrada bana baktı . Ardından gülümsedi .
Sanırım beni tanımıştı.
Zaten beni tanımayan yoktu . Ruhlarını bedenlerine kavuşturduğu sırada hepsi onu tanımıştı .
Tam ağzını aralamıştı ki konuşmasına izin vermedim.
-" Şey ben kütüphanenin yerini öğrenmek istemiştim ."
Elimi kolunun üzerinden yavaşça çektim .
-" bir kat yukarıda solda kalıyor Asel."
Hızlıca kafamı sallayıp tebessüm ettim . Karşısındaki kısa kahve saçlı kız oldukça sempatik biriydi .
-" Teşekkür ederim "
Hızlı adımlarla üst kata çıkan merdivenlerin olduğu yere gelip yukarı çıkmaya başladı .
Merdivenler biter bitmez koridorun sonundan sola döndü ve tam orada üstünde kütüphane yazan kapıyı gördü .
Bulunduğu koridor bomboştu . Bunu fırsat bilip hemen kapıyı açıp içeriye girdi .
İçeride bir kaç kişi vardı . Onlarda bir şey üzerinde araştırma yapıyor olmalıydılar.
Kapının sesi ile içeri biri girdiğini duyduklarından olsa gerek kafalarını kaldırıp ona bakmışlar ve hemen tebessüm etmişlerdi .
Özgür ruhlar çok içten ve sıcakkanlılardı .
Hepsi ona güleryüzlü ve iyi davranıyorlardı .
O da ona bakanlara gülümsedi ve hızlıca tarihsel içerikli olan kitaplara yöneldi .
Içerisi oldukça genişti eğer isimlendirilerek kitaplar ayrılmasa asla istediğini bulamazdı .
Rafları inceleyip dikkatini çeken bir kaç kitabı kucağına aldı.
Ama aradığı şeyi bulamayacak gibi hissediyordu ki tam olarak aradığı şeyi de bilmiyordu.
Kehanetler üzerinde araştırma yapmak istiyordu.
Aklına tekrardan kehanetin en son okuduğu dizesi geldi.
"Gecenin aydınlık gölgesi
Gecenin hükmünü değiştirecek
Astrolojiksel bu değişimi
Sadece tılsım koruyabilecek"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÖLÜMSÜZ RUHUN MELODİSİ (Özgür Ruhlar Akademisi 2)
FantasyÖzgür ruhlar akademisinin 2.kitabıdır . Bu isimle yazılan ilk kitaptır ! İlk kitabı okumadan 2. Kitaba geçmeniz önerilmez . Her şey bir mantık sıralamasıyla gerçekleşecektir . Keyifle okumanız dileğiyle ...