Hibákért előre is elnézést!
— Találkozzunk, Kook! — jelenti ki egyből, mire a férfinak a túloldalon lekantyul a mosolya. Egyáltalán nem erre a válaszra várt, már amennyire ezt annak lehet mondani.
— Tessék? — kérdez vissza értetlenül.
— Találkozzunk ma hatórakkor a hozzátok közeli parkban! — azzal bontotta a vonalat. Egyrészt nem volt már kedve tovább fejtegetni a témát, mivel nem nagyon értette még ezt sem JungKook. Másrészt viszont lassan hat óra, és valakit még fel kell keresnie, hogy menjen vele.
— Pakolj Jimin, átviszlek Noonához. — szólt be a nappaliba a fiatalnak, majd tárcsázni kezdte azt a személyt, akire mindig is számíthatott, és tiszta szívéből utálta JungKookot.
Fél tizen hat felé YoonGi már Mina ajtaja előtt állt. Már vagy tízszer csengetett, de még mindig nem jött ki senki.
— YoonGi. — nyitja ki az ajtót a nő. — Mit kerestek itt? — néz Jiminre is, majd YoonGi bólint egyet. Mina egyből vette az adást. — Mikor jössz vissza? — fogja meg Jimin kezét, hogy belljebb húzza.
— Fogalmam sincs. Majd csörgök hogyha vissza indulok. — adta át Jimin cuccait. — Nemsoká jövök Jiminie.
— Rendben. — bólint enyhén a fiú.
— Vigyázz rá, és zárj be mindent! Sosem tudhatjuk hogy mikor jön erre az egyik csatlósa. — azzal ellépett az ajtótól és beült a kocsiba. Van fél órája arra, hogy elmenjen haverjáért, és oda érjen a "megbeszélt" helyre.
***
A kocsiból kiszállva indult el JungKook felé YoonGi. Haverja a kocsiból fog mindent figyelni, és ha történik valami akkor oda rohan és segít YoonGinak.
— Szia Kook. — vigyorgott Yoon mikor a férfi elé ért.
— Jimin? — nézett körül.
— Azt nem mondtam, hogy hozni fogom! — vont vállat a fiatalabb. — Beszéljünk komolyan, és nyugodtan! — tette zsebre kezeit YoonGi. — Azt mondtad szereted Jimint, igaz? — JungKook csak bólintott. — De ha szeretsz valakit nem erőszakolod meg hülyeség miatt!
— Ez az én módszerem! Ha nem egyezik a tiéddel, ez van! — von vállat. — TaeHyung is ezért jött el hozzám! — vigyorgott féloldalasan.
— Vond vissza! — sziszegte YoonGi. — Nem azért ment át hozzád, mert annyira szeretett volna! — esett neki JungKooknak. — Te fenyegetted meg! A TE HIBÁD VOLT!
— Nyugodj meg YoonGi! — jelent meg Baekhyun.
— Oh, te voltál TaeHyung bátyja nem? — nevetett JungKook.
— Menjünk Yoon! — fogta meg az említett kezét.
— Nocsak, a báttya meg a szerelme össze fogott ellenem? — nevetett tovább.
— Ne foglalkozz vele! — nyugtatta YoonGit Baekhyun.
— Ez a beszélgetés egyáltalán nem úgy sült el ahogy szerettem volna. — hajtja le fejét YoonGi amint beültek a kocsiba. — Nem erről akartam vele beszélni! — szipogott egyet.
— Nem lehet vele miről beszélni. Nem értené meg, sőt, nem is érdekelte az amit mondani szerettél volna. Egyedül Jimin érdekli... — suttogta a végét. — Úgy, mint Tae...
— Jiminnel nem fog úgy bánni mint vele! Nem fogom engedni. — nézett ki az ablakon.
— Szereted őt? — kérdezi fajdalmasan Baekhyun.
YOU ARE READING
Nyakörv | Jikook +18 {Befejezett}
Fantasy-Jiminie~ -ilyedten rándultam össze. Megint itt van, és lehet olyan dolgokra akar kényszeríteni, amit nem akarok. Most hogy így bele gondolok, inkább a halált választanám helyette. -Jiminie, életem, gyere ide! -paskolta meg a lábát, én pedig közeleb...