Jimin apró puszi áradatára keltem. Az egész arcomat belepte pillangó puszikkal, de a számra az Istenért se adott volna. Megunva kerülő útját, megragadtam az arcát és ajkaimra húztam. Egy kis ideig megvolt lepődve - gondolom nem vette észre hogy felkeltem -, de utána egyből viszonozta csókom. Lassú, szenvedélyes csókot vívtunk. Ajkai gyengéden falták enyémeket. Kicsit izgatóbbá téve a csókot, megszívtam alsó ajkát, mire kicsit felnyögött.
— Menjünk fürdeni baba. — váltam el tőle, ajkait kicsit megharapva.
— Menjünk. — puszil egy aprót ajkaimra, majd kikel mellőlem és elindul ki. Egy kicsit bámulom testét, de a nevemre felfigyelve megindulok utána. A fürdőben már javában állítgatta a vizet, így gondoltam ameddig azzal bajlódik, át ölelem derekát.
— Annyira más lettél az első "találkozás" óta. — dönti fejét mellkasomnak. — Szeretlek. — fordul felém, s átölel.
— Én is szeretlek, pici! — puszikok hajába. Miután elengedett, beszáltunk a kabinba, hogy letusoljunk. Jimin hátát alaposan megmostam azzal a tusfürdővel, amelyik a kedvence, majd mikor végeztem lemosta a hasamról a tegnap esti élvezetét. Tényleg. Még mossak is ki. — Jimin. — támaszkodok meg feje mellett. Tegnap cseléd ruhába volt beöltözve. Na most azt használni fogja, és szépen kimos. Közölve vele tervemet csak kitágult szemekkel nézett rám vissza, mire bólintottam egyet, helyeselve azt amit mondtam.
— Borzasztó vagy ilyenkor. — sóhajtott unottan. — Élvezkedni akarsz majd rajtam, nem igaz?
— Talált. — fogtam meg derekát, ezzel közelebb húzva magamhoz. — Segíteni fogok attól, ne aggódj. Csak vedd fel azt a ruhát. — puszilok orrára, Jimin pedig át karolja nyakamat.
— Haladjunk akkor. — tér vissza hamasra, de már csak tapogatja kockáimat. Aprót kuncogva markolok popsijába, mire megugrik és szemembe néz. — Tényleg haladjunk. — sóhajt, majd folytatja a fürdést.
***
— Jimin, add már vissza! — rohanok a fiú után ki a nappaliba. Lehet azt hitte vicces, de én nem találom annak!
— Vissza jöttem! — lépett be az ajtón Mina, de amint meglátta Jimint a cseléd ruhában, vissza fordult az ajtóhoz. — Majd vissza jövök máskor.
— Mina várj! — szóltam utána, mire vissza nézett. — Ez nem az, aminek látszik. Jimin elvett tőlem valamit, és hát... — pillantok a fiúra, aki csak vigyorogva tartja háta mögött a tárgyat. — Féltem a seggem! — nézzek vissza a nőre.
— Jimin pici, mi van nálad? — közelíti meg az említettet Mina. Jimin vontatottan de elő vette háta mögül a tárgyat, ezzel arra késztetve Minát, hogy újra elinduljon az ajtóhoz. Pont utána akartam szólni, hogy segítsen már, de felemelte kezét. — Ez a te problémád, old meg egyedül! — lépett ki az ajtón.
— Ugyan már Kook! Ez csak egy dildo! — rázogatja a fekete dolgot nevetve. — Nem fog fájni ne ízélj már! Ha én nem tehetem be, akkor ezt nyomjam már fel neked! — kezdek félni tőle. Nagyon megváltozott, ami nem zavar, sőt, örülök is neki, de azért ez ijesztő.
— Max neked lesz a popódban! — indulok meg felé.
— Kérlek na! Létszi! — néz rám kutya szemekkel. — Ezt az egyet kérjem már na! — dobbant egyet gyerekesen. Most menjek bele? De az rohadtul fáj!
— Mondom! Max benned lehet, bennem nem! — állok meg előtte.
— De nem fáj. Iszonyat jó érzés! — próbál győzködni. — Vagy ez, vagy én Kook!
— Ha egyik sem? — kérdezem cselesen.
— Nincs több szex. — vonja meg a vállát. — Mielőtt eszedbe jutna, én simán kibírom nélküle! — nem bírná ki. De amennyire makacs, így tuti elkerülne.
— Jó! Benne vagyok. — adom be a derekam. — De akkor már inkább te! Nekem műanyag szart fel ne dugj! — túrok idegesen hajamba.
— Ez az! — ugrándozik nevetve, mint egy kisgyerek. Van egy olyan érzésem, hogy ezt megfogom bánni.
— Menjünk akkor. — fogom meg apró kezét, majd behúzom a szobába. Nem viccelek, tényleg félek ettől az egésztől. — Chim. Tudod, nekem még senki se tette be... — vakarom tarkómat zavartan.
— Vigyázni fogok Kook! — simít arcomra. Nagyot sóhajtok, majd leveszem a ruháimat, és lefekszem az ágyra. Jimin egy óvszert vesz a kezébe, majd lábam közé hajol, és neki kezd a tágításnak.
— Bazd meg! — szisszenek fel a fájdalom miatt. — Te hogy bírod ezt geci? — mocorgok, de egyből ajkaimra hajol, ujját bennem tartva.
— Nyugodj meg! Lazulj el, és élvezd! — válik el, majd vissza hajol munkájához. Egy kis idő után ellazultam, de megéreztem a második ujját is. Nyugi, JungKook, ha leállítod akkor nem fogsz többet szexelni vele! Nyughass! — Nincs sok hátra, Kooki. — helyezi fel a harmadik ujját is. Várjunk. Mióta ollóz? Most vettem csak észre... — Készen állsz? — mosolyog pimaszul.
— Nem mondanám. — kúszok felljebb az ágyon, ameddig Jimin felhúzza magára az óvszert.
— Hát ez egy kicsit fura... — néz le tagjára. — Ne hagyjuk...? — pillant rám.
— Ha már kitágítottál, ne álljunk meg itt!
— Jó... — helyezkedik lábaim közé, majd tagját bejáratomhoz helyezi. Egy kicsit elgondolkozik, de utána lassan belém hatol.
— Jézus! — markolom meg a paplant.
— Mi a baj? — néz rám aggódóan.
— Ez rohadtul fáj! — érzem ahogy húzódik ki belőlem, de megfogom csuklóját, mire értetlenül néz rám. — Ne hagyd abba! — tudom, hogy élvezi. Ha már idáig eljutottunk, akkor élvezze is ki.
***
— Komolyan? — röhög még mindig YoonGi.
— Mi van vele? Jimin élvezte, ez volt a lényeg. — teszi az említett a fagyott borsót a seggemre.
— Mégis használt a cseléd ruha, igaz, Chim? — nyugszik le.
— De még mennyire. — helyeselte az engem ápoló. — Még egyszer ne haragudj, Kook. — utal a seggemre.
— A lényeg hogy élvezted. — fogom meg kezét, mire oldalra pillant. YoonGi újra röhögni kezd, amit nem tudok hova tenni. — Mi az?
— Nem élvezte! — fogja hasát Yoon, közbe térdre esik a nevetéstől.
— Ne haragudj... — hajtja le fejét. — Máskor inkább te legyél felül. Nekem ez így nem volt jó... Csak azért csináltam, mert tetszett a hangod. — néz rám.
— Semmi baj. — mosolygok rá kedvesen. — De te, YoonGi, még kapni fogsz! — nézek rá gyilkos szemekkel, de ő csak tovább nevet. Nagyon jó.
Sziasztok. Hát ez aztán tényleg rossz rész lett. Van még max 4 rész, utána vége is lesz ennek a könyvemnek. Köszönöm szépen, hogy már lassak 9k lesz a megtekintés. Szeretlek titeket ❤️
Ha tetszett jelezzetek.
Nos, mivel koreában már elseje van, így
Boldog szülinapot drága Kook❤️
És maradjon ilyen a hajad jooooooo sokáig 🤤
Sziasztok Minna!
#A.R.M.Y
YOU ARE READING
Nyakörv | Jikook +18 {Befejezett}
Fantasy-Jiminie~ -ilyedten rándultam össze. Megint itt van, és lehet olyan dolgokra akar kényszeríteni, amit nem akarok. Most hogy így bele gondolok, inkább a halált választanám helyette. -Jiminie, életem, gyere ide! -paskolta meg a lábát, én pedig közeleb...