Szeretkezzünk

8.6K 348 16
                                    

Hibákért előre is elnézését!

Az ajtóhoz érve JungKook Jimin seggére csapott, amit a kisebb egy apró sikollyal díjazott.

- Gyere! - fordította szembe magával Jimint, majd felemelte. A barna lábát össze kulcsolta JungKook háta mögött, kezeit pedig a nyaka köré fonta. - Eléggé engedelmes vagy. - mosolyog, mire Jimin ajkaira tapad, amit a nagyobb egy kisebb meglepődéssel díjaz, de egyből viszonozza a csókot. Egyik kezével óvatosan, hogy le ne ejtse Jimint, fenekénél megtarja, közben a másikkal próbálja kinyitni az ajtót ami egyből sikerül is. A csókot meg nem szakítva megy be, majd lábbal becsukja az ajtót.

_____________JungKook___________

Alsó ajkát megnyalva kértem bejutást, amit meg is adott, közben óvatosan elindultam az emeletre, már amennyire láttam.

- Óvatosan! - mondta a csókba Jimin, amire csak egy hümmögéssel válaszoltam. Próbálok az lenni, de mivel mohó vagyok elválni a méz édes ajkaktól és attól a gyors nyelvtől, így inkább tippre mentem. Megtalálva a szobát egyből ledőltem Jiminnel együtt. Jimin lába közt és lába mellett térdeltem, közben érzékien cirógattam a fiú bőrét a ruha alatt. A kisebb néha meg-meg remegve mutatta ki hogy mennyire esik jól neki. Hogy megtudjam mennyire szeretné már az egészet, hozzá nyomtam térdem a férfiasságához, mire nyögött egyet elhalóan a számba. Apró keze megindult ruhám aljához, majd elkezdte lehúzni rólam. Elválva egymástól egy apró nyálhidat húztunk, ami nagyon felizgatott, főleg hogy szája az én nyálamtól csillogott. Kezemet megemelve engedtem hogy leszedje rólam a felesleges ruha darabot, majd amint lekerült ámulva nézett végig kockáimon. Szemeimbe nézve lökött egyet rajtam, majd hirtelen fordított rajtunk, így felém került. Vissza akartam cserélni a helyünket, de vissza lökött az ágyra. Ejha... Elég erőszakos lett. Vagy csak az adrenalin?

- Chim! - szóltam rá, amint elkezdett ajkaival végigszántani mellkasomon, kulccsontomnál egy jó ideig elidőzve, néha megharapva. - Ah, Jimin! - nyelvével megindult le nadrágom korcáig, majd apró puszikat hintett mindegyik kockámra. Kicsit vergődve de tűrtem a lassúságát. Felültem, majd mutatóujjamat álla alá helyeztem, majd közelebb húztam magamhoz egy apró puszira. - Szheretlek! - néztem mélyen szemeibe, majd lekaptam róla pólóját. Tudom hogy nem válaszolna erre, főleg úgy hogy nem is hiszi el.

- Utállak! - lök az ágyra, majd csípőmre ült hogy össze dörzsölje nemiszervünk. - Mindennél jobban utállak. - csókol meg, amitől kicsit nehéz ezt elhinni. Kicsit kuncogtam, majd apró puszikat nyomtam ajkaira. - Valld be JungKook! - egyenesedik fel, ezzel rá nehezedbe péniszemre. - Élvezed hogy én vezetek! - harapja be alsó ajkát. Választ ne várj tőlem törpe! Nem szeretem leleplezni magam.

Féloldalasan mosolyogva egy aprót rá hagytam.

- Nem tudom ki volt az, aki a szex miatt jött vissza hozzám! - csúsztattam egyik kezem tarkójára. - Az első szexünk után, ami látszott rajtad hogy élvezted, hiányoztam. Kíváncsi lettél arra is hogy milyen ha gyengéd és vad vagyok egyszerre. De te vagy olyan makacs hogy nem vallod be az érzéseid irántam. - húzom magamhoz közelebb. Csak egy centi választ el minket.

- Nem ezért jöttem, te is jól tudod! - cikázott szeme ajkam és szemem közt.

- Hagyjuk! - csókolom meg, amit habozva de viszonoz. Jól tudja, hogy valahol igazam van. Csak nem vallja be., Fordítva helyzetünkön kerülök felé, amit egy dühös arcal díjaz. - Ugye nem hitted hogy felettem maradsz örökre, kicsim? Talán, ha lovagolni fogsz megengedem! - nyalok végig alsó ajkamon, amit csillogó szemekkel figyel. Lejjebb másztam, hogy levehessem a zavaró nadrágját. Szemem sarkából láttam, ahogy gyorsan emelkedik és süllyed mellkasa. Ennyire felizgult volna? Levéve nadrágját nyúlok hozzá hímvesszőjéhez, mire hirtelen megrándult.

Nyakörv | Jikook +18 {Befejezett} Where stories live. Discover now