Hibákért előre is elnézést!
Jungkook már csak dél környékén ébredt, telefonja búgására. Nyöszörögve az éjjeli szekrény felé nyúlt, hunyorítva. A telefonon egy név szerepelt. Egy olyan név ami Jiminnek fontos.
— Mond. — kelt ki az ágyból, majd halkan kiment, de az ajtóban vissza pillantott a békésen szundikáló Jiminre.
— Csak gondoltam szólok, mielőtt érkezek. — hangja mint mindig, most is nyugodtan csengett, de egyben élesen a reggel miatt. Jungkook össze borzolta haját, majd kihangosította a telefont és a hűtőbe nyúlt. — Pár perc és oda érek. — világosította fel a fiatalabbat.
— Oh. — tér észhez. Le kellene még fürdenie is. Meg Jiminnek is. — Jó. Majd gyere be. — rakta le, majd azzal a lendülettel elindult a fürdőbe. A vizet beállította, majd beállt a tusoló alá. Arcát mosva próbálta magát felébreszteni, hogy valamennyire éber legyen addigra mire YoonGi ide ér, ami valamennyire hatott. A semmiből hirtelen apró kezeket érzett meg alhasát ölelve, mire le nézett rájuk, majd amennyire tudott tulajdonosaikra is. — Chim. — fordul szembe a kisebbel, aki csak kómásan pillant fel a férfira. — Hát te? — viszonozza ölelését.
— Nem voltál mellettem, ezért gondoltam eljövök fürdeni. De te is itt voltál, ezért beszáltam. — rakja át kezét a magasabb nyakába. — Baj? — fordítja oldalra fejét.
— Nem, nem baj! — hajol le ajkaira, amit Jimin viszonoz is. Hiába, a pár év amit itt töltött, az első szex amit élvezett vele, a gyengédség amit máshogy tudott adni neki, és az ajándék, amit kapott, plusz az a pár nap távollét tőle, ami alatt tudott gondolkozni, rá jött hogy szereti őt. Főleg a második szex után vallotta ezt jobban be, de nem csak magának, hanem JungKooknak is.
— Tuskókám merre vagy!? — tépi fel szinte az ajtót YoonGi, mire szét válnak.
— Fürödj le nyugodtan, én előre megyek. — puszil Jimin homlokára, majd kiszáll a tusoló alól, megtörölközik, és már megy is ki, türülközővel a derekán. — Itt vagyok. — megy a nappaliba, ahol YoonGi kenyelmesen helyet foglalt.
— Jézusom, öltözz akkor fel! — grimaszol a fél mesztelen miatt. — A beszélgetés rá ér, szóval menj! — hesegeti kezével, mire JungKook bemegy a szobába és felöltözik.
— Így már jó? — jön vissza egy fekete szaggatott falmerban és egy fehér pólóban.
— Sokkal. — néz rá. — Jimin?
— Fürdik. — biccent a fürdő felé, mire Yoon elgondolkozik.
— Együtt pancsoltál vele?
— Nem velem akarsz beszélni, mégis engem kérdezel. Kérdezd majd Jimint, ne engem fárasz! — ül le a kanapéra.
Pár perc csend után meg is jelent a kisebb, egy fekete pólóban és fekete nadrágban.
— Szia Hyung. — köszön Yoonginak.
— Jimin! Szia. — köszön vissza mosolyogva YoonGi. A kisebb YoonGi mellet helyet foglal. — Hogy vagy? Nem bántott? — kérdezi aggódva.
— Tökéletesen érzem magam! — mosolygott. — Egy ujjal sem nyúlt hozzám.
______________JungKook___________
Csak hárommal, tudod pici...
— Örülök neki. — sóhajt egy nagyot "haverom"? — Mi az a folt a nyakadon? — tényleg. Azt lekellet volna fedni valamivel... — Ti szexeltetek? — áll fel idegesen, közben rám néz. — Ezt nem hiszem el JungKook! — közelít felém, de Jimin keze megállítja.
YOU ARE READING
Nyakörv | Jikook +18 {Befejezett}
Fantasy-Jiminie~ -ilyedten rándultam össze. Megint itt van, és lehet olyan dolgokra akar kényszeríteni, amit nem akarok. Most hogy így bele gondolok, inkább a halált választanám helyette. -Jiminie, életem, gyere ide! -paskolta meg a lábát, én pedig közeleb...