Apuci

6.3K 312 36
                                    

Hibákért megint ezer bocsánat!

Az éjjel szerencsére nem volt semmi probléma. Jimin úgy aludt mint a bunda, ezért kezdtem reménykedni, hogy nem fog megkérni arra a dologra. De tévedni emberi dolog, nem igaz?

— JungKook! — jön utánam trappolva a konyhába. — Kérlek! — ölelne meg, de nem engedem neki.

— Addig nem, ameddig ezt abba nem hagyod! — hátrálok meg.

— Azt hogy erőszakolj meg? — kérdez rá, mire homlokon csapom magam, ezzel időt adva neki, hogy átöleljen.

— Még mindig ezen lovagol? — néz fel az újság mögül Mina.

Nem, lassan rajtam fog lovagolni, ha így folytatja tovább.

— Jó. Megteszem. — remélem YoonGi fiam, beválik amit mondtál, mert ha nem, kinyírlak!

— Köszönöm! — puszil ajkaimra, én pedig össze borzolom hajkoronáját.

— Akkor én ma nem leszek. — kel fel a székről. — Barátnőmmel fogok bulizni, úgy fél óra múlva. — néz a csuklójára, de az csupasz, mivel nincs rajta óra.

— Még csak négy múlt. — emelem fel Jimint, aki nyakamba furja fejét.

— Kussolsz, és nem szólsz bele! — sétál ki a konyhába, én pedig csak nagy szemekkel nézek Mina után.

— Mit szólsz Chim? — teszem popsiját a pultra. — Úgy tűnik csak ketten leszünk itthon.

— Hamar megleszünk. — vonja meg vállát.

Ha tudnád, hogy nem öt perc lesz az egész...

***

Fél hét tájt járt az idő. Mina már rég elment, Jimin viszont azóta is készül. Nem tudom mit csinálhat a fürdőben ennyi ideig, de már kezdek unatkozni.

— K-kész vagyok. — lép be az ajtón. Amint rá vezetem tekintetem, lefagyok. Ha ezzel azt akarja elérni, hogy szét tépjem, na akkor az sikerült. — Tetszem? — igazítja meg a rózsaszín nyuszi füleket fején. — A-apuci. — fogja meg cosplay alját. Egy rózsaszín, rövid cseléd ruha van rajta, lábán combfix.

— Apuci? — ülök fel, közben kitágult szemekkel nézek rá.

— Fenekelj el apuci. — jön belljebb, fejét vesztve. Ennyire azt akarja hogy megerőszakoljam? Mert teljesen az ellentettjét érte el ezzel. Egyáltalán, hol vette ezt a ruhát? Basszus. YoonGi! — Bánj velem mocskosul. — ül csípőmre, ezáltal merevedező tagom elkezd még inkább keményedni. — Apucih — súgja fülembe, olyan erotikusan amennyire csak tudja.

— Apuci megtanítja neked, hogy hol a helyed, baba! — nyalom meg kulccsontját. — Olyanban lesz az éjjel részed, mint amiben eddig soha! — fordítok helyzetünkön, így Jimin amint találkozik háta a matraccal, megnyekken egy kicsit. Felljebb tolva a zavaró szoknyát fogom meg péniszét, ajkait pedig egy jóleső sóhaj hagyja el. Végig nyalva tagján kezdem el izgatni, amit nem bír így hajamba kap. — Chim. — tornyosulok felé. — A kezedet. — teszem a feje felé. — Tartsd itt. Ha nem emeled el innen őket, megjutalmazlak! — hajolok cseresznyepiros ajkaira. Elválva tőle, simítok végig alsó ajkán, majd vissza hajolok a munkámhoz. Óvatosan megfogom álló farkát, majd beengedem hosszát ajkaim közé. Nyelvemmel körbe ölelem, közben lassan, tényleg iszonyat lassan kezdem el mozgatni fejem, van mikor teljesen kiengedem hosszát számból, és ajkaimhoz ütögetem. Jimin keze lassan megindultak felém, de észre véve fogom meg és feje felett össze fogom mind két kezét (kép fent szerk). — Baba, ne legyél türelmetlen. — mozgatom kezem farkán, mire egyik szemét becsukja, de próbál még mindig engem nézni. — Nézz engem, nézd végig azt ahogy kielégítelek! — lehellem ajkaira, majd össze tapasztva párnácskáinkat, át dugom nyelvem szájába, és vad táncba hívom övét. Kezemmel gyorsítok a tempón, Jimin pedig egyre többet nyög a csókunkba. — Annyira izgató vagy, Chim! — valók el tőle, egy nyál hidat húzva. Szeme elvan ködösülve, arca piroskás, szája pedig a nyáltól csillog. Ajaki elvannak nyilva egymástól, gondolom várva a következő nyelvcsatát, de azt nem most fogja megkapni.

— Ah. — vonaglik meg alattam, és már csak arra figyelek fel, hogy hasamra spricceli élvezetét.

— Becsuktad a szemed! Ezért apuci megfog büntetni! — kenem be tagomat síkosítóval, majd bejáratához igazítom péniszem. — Tudom, hogy titkon tágítottad magad. — Jimin zavarában oldalra pillantott. — Igazam volt. — vágódom belé, mire felnyüszít. Ő akarta, hogy fájjon, ne aggódj JungKook!

— Kook. — emeli rám tekintetét. — Ájultig dugj meg! — kér már szinte könnyes szemekkel.

— Nem nem baba. — eresztem rá súlyom. — A gyönyör miatt fog max elájulni. De ma este nem erőszakollak meg. Csak élvezd a szeretkezésünket. — harapok fülcimpájába.

— De Kook.

— Nem akarlak bántani! — simítok arcára. — Élvezd inkább. — húzódom ki, majd határozottan vissza vágódom belé. Száját eltátja, szeme pedig fennakad. Megtaláltam azt a bizonyos pontot. Ugyan ezt elismételve próbáltam neki a gyönyört nyújtani.

— Ahj Khook, engedh el a khezem! — kezd el mocorogni. — Khérlekh. — néz rám könyörgően.

— Majd a következő körben, baba! — hajolok csábító ajkaira, de a mozgást nem hagyom abba. Elválva tőle gyorsítok be a tempón. Jimin gyönyörű sóhajait és nyögéseit hallom, csak rá koncentrálok. — Chim. — nyögöm nevét.

— Kook! — hallom meg nevemet, majd még egy párat mozgok benne és kihúzódom.

— A kezed most szabad lesz picim. — fekszem le mellé.

— Feküdj a hátadra! — kel fel mellőlem, mire kíváncsian figyelem. Lovagló pozícióba helyezi magát.

— Nem muszáj, Chim.

— De! Érezni akarlak úgy, mint ahogy te szoktál amikor felettem tornyosulsz! — illeszti magába tagomat. — Szeretlek JungKook! — hajol ajkaimra, közben szép lassan megindul.

— Szeretlek, Jimin! — fogom meg arcát, így újra egy érzelmes csókba invitálom.

— Khook! — válik el tőlem. Jimin arca piroskás, szeme csillog, szája pedig csillog a nyáltól, megint. Nyelvét kidugva, kezével megtámaszkodva kezd el őrült tempóban mozogni, közben szeme újra az ég felé néz. — Ühm. — húzza vissza nyelvét, majd össze kulcsolja kezünket, amit fejem mellett pihentet.
Újra egymás nevét nyögtük, de Jimin most nagyobbat élvezett.

— Jó volt pici? — simítok feje búbjára, amint lefekszik mellém.

— Eszméletlen jó! — helyezi fejét mellkasomra. — Megismételhetnénk majd. — emeli rám szembogarait.

— Megfogjuk, csak jöjjön helyre minden. — csókolok homlokára.

Hjajaj. Lassan ennek is a végére érünk 😬
Remélem tetszett és nem volt össze csapott!

Ha tetszett tudjátok a dolgotok! 😁

Sziasztok MINNA!

Ui: Köszönöm a boldogító órákat Eszti😂❤️

#A.R.M.Y

Nyakörv | Jikook +18 {Befejezett} Where stories live. Discover now