Miért vagy még mindig mellettem? Nem félsz tőlem? Egy szörny vagyok,nem sírok,nem nevetek csak vagyok. Mindenki fél tőlem. Senki nem jön a közelembe. Akkor te miért teszed? Miért próbálsz megmenteni magamtól? Nem félsz attól hogy ártok neked,hogy téged is tönkre teszlek,megsebezlek? Mosolyogsz,mintha gondtalan lennél,de én tudom mennyi minden bánt téged,hogy szenvedsz. De takarod ezt,azért hogy engem megments. Miért nem hagysz békén? Add fel! Engem nem érdemes megmenteni. Hagyd hogy a pokol kapujában rohadjak tovább. De te erre csak annyit mondasz: Nem mert barátok vagyunk!
Barátok? Te annak tartasz? Soha nem ismertelek ki eléggé...azok a szemek, a barna íríszeid rejtélyesek,mégis oly nyugtató beléjük nézni! Mégha nem is mondod ki én olvasok bennünk: Minden rendben lesz! Nem mondod ki te tudom hogy ezt akarod. Megfogva a kezem magad után húzol. A kedvenc helyedre viszel. Egy tóhoz. Szereted a vizet hisz megnyugtat téged. Ott végre kiadod magadból azt ami bánt,sírsz. Én nem teszek semmit,nem tudok tenni semmit. Egy törött csillag vagyok,de a te törött csillagod. Végre megszólalok: Barátok vagyunk örökre kedves! Nem ért semmit, de ennek így kell lenni. Hisz te vagy az én életemben az aki engem a törött csillagot összerakja lassan!
Ez a legjobb barátnőm ihlette így köszönöm Bianka-chan1000 !