'Mammaaaaa wakker worden'. Ik kreun wat en opem mn ogen en kijk recht in de oogjes van Lars en Perr. Ik glimlach en geef ze beide een kus. 'Kijk is Perr heeft'. Ik kijk op en zie dat Perr een ontbijtje in zijn handen heeft.
Hij geeft zijn ontbijt aan een ik neem het aan. Langzaam begin ik te eten. 'Mamaaaa wij gaan spelen'. En Lars rent weg. Perr geeft me een geruststellend knikje, geeft een kus op mijn kruin en loopt achter Lars aan. Na mijn heerlijke ontbijtje pak ik mijn kleding en ga ik douchen.
~outfit Lotte~
~outfit Lars~
Het is super lekker weer dus deed mijn haar in een halve knot. Beneden aagekomen zie ik Perr en Lars samen een film kijken. Ik glimlach er naar en maak een foto.
(Gebruik ff je fantasie, dit moeten Perr en Lars voorstellen)
Ik ga aan de andere kant van Perr liggen en geef hem een kus op zijn wang. Hij slaat zijn arm om me heen en ik nestel me in zijn arm. Vandaag waren ze vrij omdat ze gisteren een wedstrijd hadden. 'Schat, ik heb een brutale vraag. Een vriendin van me is er morgen niet dus wil je misschien Lars meenemen naar de club? Ik heb morgen mijn laatste examen en heb dan vakantie'. 'JAAAAAAAAA voetbal'. 'Je hebt je antwoord al' lacht Perr. Die lach, die lach waar ik voor gevallen ben. 'Dankjewel'. En knuffel hem. Lars gaat tussen ons in liggen vraagt 'Jullie vinden mij ook lief toch?' We schieten in de lach en knikten. 'Vind je het eigenlijk erg dat Lars er vaak bij is, ik bedoel je bent nog jong en dan een soort 'stiefvader' voor Lars is dat niet vervelend?' 'Nee schat, die keuze heb ik zelf gemaakt, ik ben gek op jou en gek op Lars, maak je niet zo druk. I love you'. En Perr geeft me een kus. De rest van de dag hebben we een beetje relax gedaan en films gekeken met zijn drietjes. Perr is nu naar huis en Lars ligt nu op bed. Ik ben de laatste dingetjes aan het leren en ga ook slapen.
Mijn wekker gaat al vroeg en stap uit bed. Ik doe mijn dagelijkse routine en haal Lars uit bed. Samen ontbijten we en pak ik mijn benodigde spullen voor mijn examen en loop samen met Lars naar de auto. Lars springt uit de auto als ik zijn gordels af heb gedaan en ben bij Perr aan. Hij doet open en geeft mij een kus. Ik sla mijn armen om zijn nek heen, Lars knuffelt onze beide benen. Perr laat ons binnen. Ik zie daar speelgoed auto's en een speelgoed boerderij staan. 'Heb je dat speciaal voor Lars gehaald?' Hij knikt trots en loopt naar Lars. 'Wil je spelen Lars'. Lars knikt uitbundig en begint met de speelgoed boerderij te spelen. 'Succes met je examens schatje, zie ik je na het examen op de toekomst?' Ik knik en geef hem een knuffel en loop naar de auto toe.
————
Sorry voor dit slechtere hoofdstuk. Ik wist niet helemaal hoe ik dit hoofdstuk moet verwoorden.
JE LEEST
In your arms ft. Perr Schuurs | VOLTOOID
Fanfiction19 jaar, geen ouders meer, een kind hebben en je zit nog op school. Dat overkwam de 19 jarige Lotte. Ze ontmoet een jongen en helpt haar. Gebeurd er wat tussen haar en die jongen of is het een vriendschap