16

711 15 1
                                    

Thuis aangekomen laat ik me op de bank vallen en begin ik te huilen. 'Ik hoop zo dat Lars er goed uit komt. Ik voel me zo slecht'. En laat me tegen Perr aan vallen. Het is toch fijn dat wij nu samen wonen en dat ik hem heb. Hij slaat zijn armen om me heen en kalmeert me. Hij wrijft met zijn handen over mijn rug en geeft mij kusjes op mijn kruin. Ik leg mijn hoofd op zijn borst en sluit mijn ogen. Hij fluistert wat maar hoor het heel slecht. Ik val zo inslaap. Het is toch weer een vermoeiende dag. Ik hou te veel van Lars en Perr en wil ze gewoon niet verliezen. Ik bedoel het zijn toch echt de twee mannen in mijn leven die er voor me zijn en die me altijd laten lachen. 

'Lotte wakker worden'. Ik kreun wat en open mijn ogen. 'Gaat alles goed?' Ik knik en besef dat ik helemaal onder het zweet zit. Ik begin te huilen. 'Lieverd het gaat echt niet he?' en hij slaat zijn arm om me heen. Ik knik en leg mijn hoofd op zijn schouder. 'Gooi het er uit Lotte, als je niks doet ga je er alleen maar aan onder door. Ik wil dat niet ik hou van je'. En ik zie dat Perr ook tranen in zijn ogen heeft staan. Ik knik en geef hem een kus, wat al snel uitloopt tot een zoen. 

Voorzichtig trek ik terug en stap ik uit bed. Perr had me blijkbaar op bed gelegd. Ik loop de keuken in kijk wat in de kastjes. Daar zie ik soep staan dus besluit dat maar op te warmen. Vervolgens schenk ik het in twee kommen en zet het op tafel. 'Schat kom je eten?' Binnen no time zie ik Perr de keuken inlopen. Hij loopt op me af en geeft me een kus. Rustig eten wij samen onze soep op. Veel praten we niet. We praten wel wat maar het is heel oppervlakkig. We lachen wel om elkaar. 'Weetje Perr, het klinkt heel gek. Maar ook al zijn we net samen. Het gezinnetje voet een soort van voor mij compleet. Ik bedoel ik heb een zoontje. Hij denkt dat jij zijn vader bent wat super aandoenlijk is. Alleen weet ik niet hoe jij er over denkt. En ik heb een hele leuke jongen waar ik gek op ben'.  Perr glimlacht en stapt op me af. Hij geeft me een kus op mijn kruin en zegt 'Ik ben super blij met je. En natuurlijk mag Lars mij papa noemen. Het voelt wel een beetje als mijn zoon'.  Ik zucht en glimlach en geef hem een kus. Samen ruimen we onze spullen op en gaan we douchen en slapen. Morgen maar weer naar mijn lieve kleine Lars toe. 

In your arms ft. Perr Schuurs | VOLTOOIDWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu