09

856 16 1
                                    

Thuis aangekomen leg ik Lars in zijn Ledikant. Ik laat me op de bank vallen. Wanneer ik bijna inslaap val word ik wakkergebeld door Perr.

Perr: Hey schat, hoe is het met Lars?
U: Hey, ja wel goed! Hij is in de auto inslaap gevallen dus het zit wel goed nu denk ik.
Perr: Ik heb een vraagje voor je.
U: Brand los schat.
Perr: Heb je zin om over 2 dagen met mij op date te gaan?
U: Ja lijkt me leuk! En Lars dan?
Perr: Ik heb met Naomi overlegd en die wilt samen met Joëll oppassen op Lars. Is ook leuk voor Siënna. 
U: Ehmmm...
Perr: Maak je niet druk schat! Lars is in goede handen.
U: is goed! Wat moet ik aan? En wat gaan we doen?
Perr: Neem spullen mee voor 2 dagen. En wat we gaan doen is een verassing.

Perr en ik hebben nog een uurtje gebeld. Tot ik besloten heb te gaan slapen.

De volgende ochtend werd ik wakker van een huilende Lars. Ik sta op uit bed en ga naar hem toe en zie dat hij met zijn goeie hand op zijn schouder en arm zit. Ik til hem op uit bed en stuur Perr een appje over hoe het gaat met Lars. Ik pak een kinderparacetamol en stamp hem fijn. Die pracetamol stop ik bij zn melk in z'n flesje en schud. Lars pakt met zijn goeie hand zijn flesje en begint te drinken. De bel gaat, ik open de deur en zie Perr staan. 'Hey Lotte, hoe is het met je?' 'Ja het gaat wel, erg moe en slecht geslapen door Lars'. Hij knikt en geeft me een kus. Hij loopt naar Lars toe, tilt hem op en gaat op de bank zitten. Perr legt Lars in zijn armen en geeft hem zijn flesje zodat Lars zijn armpjes niet hoeft te gebruiken. 'Als je wilt kan je douchen hoor, ik let wel op Lars'. Ik knik en ga douchen.

Na het douchen loop ik de woonkamer in en zie ik dat Lars inslaap is gevallen in de armen van Perr. 'Schat ik ga even een extra sleutel voor je maken van mijn huis, dan kan je er in wanneer je wilt' 'Is goed schat'. Ik geef per een kus en loop naar de auto.

Als ik thuis kom met een extra sleutel zie ik Lars en Perr nu beide slapen. Ik gniffel en ga er bij liggen. Zelf val ik ook inslaap denkend aan de 2 leukste jongens ter wereld, Lars en Perr.

In your arms ft. Perr Schuurs | VOLTOOIDWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu