Vandaag gaan we de rest van de groep vertellen dat ik zwanger ben. Stiekem vind ik het toch wel spannend. Ik word wakker van Lars die aan het lachen is en Perr die wat geluid maakt. Mijn ogen open ik voorzichtig maar merk dat ik daar gewoon te moe voor ben dus doe ze gelijk weer dicht. (A/N ben ik de enige die dat heeft) Weer open ik mijn ogen. Dit keer hoor ik werkelijk niemand, ik stap mijn bed uit en loop naar de woonkamer toe. Daar zie ik Perr en Lars een film kijken. Ik glimlach naar ze en ga naast Perr zitten. 'Ready voor vanavond?' Ik knik en leg mijn hoofd op zijn schouder en mijn handen op mijn buik. Eigenlijk is een zwangerschap nog best bijzonder.
De hele dag hebben we films gekeken en lekker gechillt. Ik ben me op dit moment aan het klaar maken voor het etentje. Ik stijl mijn haar, doe mijn make-up doen en ja een beetje mijn eigen ding. Ik spuit parfum op en loop naar de woonkamer. Daar neem ik Lars over en maakt hij zich klaar. Als Perr klaar is brengen we heb naar de ouders van Perr en passen hun op, op Lars.
Lars hebben we afgezet en nu zijn we onderweg naar de Silveren Spiegel. Dat restaurant zit in Amsterdam. De ouders van Perr en zijn zus waren mee verhuist naar Amsterdam dus dat is wel fijn voor hem maar ook voor mij. Nu het mijn 'schoonouders' zijn zouden hun eventueel op Lars kunnen passen zodat wij meer tijd voor elkaar hebben.
Daar aangekomen zien we iedereen al zitten. Oepss. Ik geef iedereen een knuffel die ik ken en de mensen die ik niet ken een hand. 'Lotte en ik hebben een verassing voor iedereen' gooit Perr maar meteen in huis. Hij geeft iedereen de cadeautjes en de echo's die zitten er bij in. 'We tellen tot 3 en dan mogen jullie uitpakken'. '1.. 2.. 3..' Iedereen begint als een gek uit te pakken. Mikky springt zogenaamd enthousiast op en Naomi ook en knuffelen ons. Echt onwijs lief. De rest feliciteert ons ook. Het nodige woord is er uit.
Iedereen besteld wat ze willen hebben en iedereen is aan het eten. Ik ben aan het praten met Mikky, Lotte en nog een meisje waar ik haar naam niet zo goed van weet. Het zijn erg leuke en gezellige meiden. Iedereen is enorm aardig maar ook onwijs gezellig. Ik denk dus dat ik er hele goeie vrienden aan over heb gehouden.
Het etentje was erg gezellig. Nu zijn we onderweg naar de ouders van Perr om Lars op te halen. Voorzichtig loop ik naar de woonkamer en zie ik Lars daar in diepe slaap. Ik til hem op en samen met Perr lopen we naar de auto en rijden we naar huis. Het was een erg leuke maar drukke dag.
————
A/N lees allemaal de verhalen van Appiex020 en Justink_04 het zijn super leuke verhalen en ze verdienen het❤️
JE LEEST
In your arms ft. Perr Schuurs | VOLTOOID
Fanfiction19 jaar, geen ouders meer, een kind hebben en je zit nog op school. Dat overkwam de 19 jarige Lotte. Ze ontmoet een jongen en helpt haar. Gebeurd er wat tussen haar en die jongen of is het een vriendschap