21

721 16 1
                                    

Vandaag ga ik de ouders en zus van Perr ontmoeten. We vertellen gelijk dat ik zwanger ben want ja, Dat is dan net zo makkelijk. Eerst moet ik langs de verloskundige om een echo te laten maken van de kleine. Lars hebben we bij Naomi en Joëll gebracht zodat wij even tijd hebben voor ons zelf en niet alles bij de verloskundige omver gooit.

'Lotte en Perr' Ik kijk op en zie een jonge vrouw staan. Dat schijnt onze verloskundige te zijn. Er word van dat blauwe gel mijn buik gespoten en ze kijkt naar de echo. Ik glimlach en krijg tranen in mijn ogen om ons kleine wonder. Zelfs Perr kreeg tranen in zijn ogen. 'Gefeliciteerd u bent nu 1 maand zwanger'. Geschrokken kijk ik Perr aan. Hoe dan? Dan moet het onze eerste keer zijn geweest. Glimlachend kijken we elkaar aan en krijgen we de echo mee. 

Aangekomen bij de ouders van Perr doet hij de deur open. 'Mam pap wij zijn thuis'.  Zenuwachtig pak ik zijn hand beet. Hij geeft me een geruststellend kneepje in mijn hand en we lopen samen de woonkamer in. Daar zitten een man een vrouw en een jongere vrouw. Ik denk dat, dat zijn zus is. Ik geef iedereen een hand en samen gaan we op de bank zitten. 'Mam, Pap, Demi wij hebben een cadeautje voor jullie'. Perr pakt het rompertje met see u in December, een speentje en een shirtje met beste opa en oma er op en ofcourse de echo. Perr geeft de cadeautjes en zijn moeder pakt het uit. Ze kijkt ons met betraande ogen aan. Ik knik en Perr ook. Ze geeft ons een knuffel. Demi en zijn vader geven ons ook een knuffel. 'We worden gewoon opa en oma en jij word tante Deem'.  Ze glimlachen naar ons en zijn naar mijn idee erg blij. We hebben nog even gekletst en we gaan nu Lars op halen bij Naomi en Joëll. We geven hun dan ook gelijk de cadeautjes zodat hun het ook weten.

'Naoom, Joëll ga zitten we hebben wat voor jullie'. We geven hun de echo, het rompertje met see u in December en een knuffelbeertje voor Siënna. 'Neeeee'  roept Naomi. Glimlachend kijk ik ze aan. Ze springt op en geeft me een knuffel. 'Zooo leukk! Ik word de suikertante! Siënna je krijgt er nog een vriendje of een vriendinnetje bij' vragend kijkt Siënna ons aan. Die begrijpt er niet zoveel van. Joëll wijst naar mijn buik en zegt 'Hier zit het kindje van Lotte en Perr in. Dat word het nieuwe broertje of zusje van Lars' Ze springt op en loopt naar mijn buik. Ze legt haar handjes op mijn buik en geeft er een zacht kusje op. Ik ga met mijn hand door Siënna dr haar en geef haar een kus.

Morgen vertellen we het de rest. We hebben met de hele Ajax groep af gesproken dat we met zijn alle gaan uiteten. Dan vertellen we gelijk dat we zwanger zijn. Mikky, Joëll, Frenkie en Naomi houden hun mond zodat het een verassing blijft voor de rest.

In your arms ft. Perr Schuurs | VOLTOOIDWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu