'Weetje Lotte, je bent speciaal, jij bent andere dan andere meiden. Je bent echt een leuke meid. En ik weet het, dit is heel snel en we kennen elkaar net maar wil je mijn vriendin zijn?' Ik kijk hem aan en glimlach. Ik knik en vraag 'ik vind het goed en wil t graag maar gaat dit niet heel snel?' 'Alles op jou tijd. Maar laat me je bewijzen dat dit kan werken' Ik glimlach naar hem en sla mijn armen om zijn borst heen. 'Blijf je slapen?' Perr knikt en geeft me een kus op mijn kruin. Samen lopen we de Skybox weer in opzoek naar Lars. Daar zie ik hem spelen mer Siënna. Ik glimlach en maak er een foto van. 'Wil je die foto ook naar mijn appen?' En Naomi kijkt me vragend aan. Ik knik en we wisselen onze nummers uit. Terwijl Perr Lars optilt neem ik afscheid van Naomi. Samen met Perr en Lars lopen we naar de auto. 'Goed gespeeld'. Hij lacht naar me 'Lotte, rijd jij maar naar huis, ik rijd achter je aan ja?' Ik knik en geef hem een kus.
Thuis aangekomen haal ik Lars uit de auto. Lars was de hele weg aan het drammen over dat hij naar de MacDonalds wil. Ik til hem uit zijn zitje en zet hem op de grond. Hij laat zich op de grond vallen en begint te huilen en te krijsen. Perr komt aanlopen en tilt hem op. 'Wat is er aan de hand Lars?' 'Ikke Macdonal'. Ik knik nee en doe de deur open. 'Wij gaan wel een keer samen voetballen en dan daar eten goed?' De oogjes van Lars lichten op en hij sloeg zijn armen op de nek van Perr heen. In overleg bak ik pannekoeken terwijl Perr met Lars aan het spelen is. Twee armen worden om me heupen heen geslagen 'Looking good'. Ik schrok en draaide me op. Perr gaf me een kus en zei 'Lars ligt te slapen, moet ik hem in zijn ledikant leggen?' 'Als jij dat niet erg vindt?' Ik knikt en hij legt Lars in zijn ledikant.
Samen met Perr zitten we onze pannekoeken te eten. Het is echt super gezellig en we lachen veel. We beginnen ook steeds meer over elkaar te weten. Dat hij bijvoorbeeld bij Fortuna Sittart heeft gevoetbalt. Na het eten ruimen we samen alles op en laten ons op de bank vallen. Ik leg mijn hoofd op zijn borst terwijl hij netflix opstart. Birdbox kwam er op het scherm te staan. Ik knik goedkeurend en samen kijken we naar de film. Een gaap ontsnapt er uit mijn mond. Gelijk leg ik mijn handen voor mijn gezicht. Perr begon te lachen en tilde me in Bride-Style op en liep naar mijn kamer. 'Ik ga douchen' meld ik. Na het douchen gaat Perr douchen. Ik trek zijn Ajax shirtje aan met lingerie en ga in bed liggen. De kamerdeur word voorzichtig opengedaan door Perr en Lars. Perr staat daar enkel gedoucht en wel in zijn voetbalbroekje. Ik til Lars op en zing hem inslaap en leg hem terug in zijn ledikant. Perr komt naast me liggen en ik leg mijn hoofd op zijn borst en gaat hij met zijn hand door mijn haar. Nadenkend over deze dag leg ik mijn hoofd op Perr zijn borst en val ik inslaap.
JE LEEST
In your arms ft. Perr Schuurs | VOLTOOID
Fanfiction19 jaar, geen ouders meer, een kind hebben en je zit nog op school. Dat overkwam de 19 jarige Lotte. Ze ontmoet een jongen en helpt haar. Gebeurd er wat tussen haar en die jongen of is het een vriendschap