4 dagen verder
Ik word met barstende koppijn wakker. Vandaag is de begravenis van Lars. Ik heb een zwart jurkje gekocht en Perr een zwart pak. Met een brok in mn keel stap ik de auto in.Daar aangekomen zie ik mijn familie en vrienden daar zitten. En iedereen doet hun zegje wat ze willen zeggen. Nu is het mijn beurt. Met lood in mijn schoenen loop ik naar de microfoon.
'Mijn Lars. Mijn lieve Lars. Hij is er gewoon niet meer. Hij was gek op voetbal. Lars heeft en had gewoon ontzettend veel talent. Perr en Lars waren beste vriendjes. Hij was ontzettend gelukkig met Perr. Wat ga ik hem missen. Ik hou van je'
Huilend laat ik me in de armen van Perr vallen. 'Mamaaaa'. Geschrokken kijk ik op en kijk ik om me heen. Een aantal mensen rennen naar de kist en zien dat Lars wakker is. Ik huil van blijdschap en til hem op. Wat een slechte fout heeft het ziekenhuis gemaakt. Perr en ik rijden direct naar het ziekenhuis om Lars te laten checken.
We lopen de spoedeisende hulp op. 'Lars mag komen' en een vrouwelijke arts komt onze kant op. Terwijl zij Lars checkt loop ik boos naar de arts toe.
'Hoe durf je zomaar te zeggen dat Lars dood is terwijl hij nog spring levend is. Geef voortaan goed nieuws of geef geen nieuws' en loop boos terug naar Lars. Gelukkig bleek er niks aan de hand te zijn en mag hij mee naar huis.
Thuis aangekomen zetten we Lars op de grond. Hij loopt naar zijn speelgoed auto's en begint er mee te spelen. Opelucht laat ik me tegen Perr vallen en ik knuffel met hem. Wat ben ik blij dat ik hem heb.
Het is erg stil dus ik kijk op en zie dat Lars tussen de auto's inslaap is gevallen. Perr legt hem in bed. Hij loopt mijn kant op en begint me te zoenen. 'Niet hier schat' en we lopen naar de slaapkamer. ~wat daar gebeurd is is een geheimpje van Perr en Lotte~
De volgende ochtend word ik wakker. Ik kijk op en zie dat Perr nog slaapt. Met een glimlach blijf ik naar hem kijken. De deur gaat zachtjes open en zie Lars in de deur opening staan. Ik open mijn armen en hij springt op mijn bed. Hij gaat tussen mij en Perr liggen en samen vallen we nog in slaap.
Ik zie een flits en open mn ogen. Moeilijk kijk ik Perr aan. 'Sorry de flits stond aan maar jullie lagen er zo leuk bij'. Ik glimlach naar hem en geef hem een kus. Perr en Lars zijn met elkaar aan het stoeien op bed terwijl ik rustig wakker word.
——————
A/N dit verhaal is helemaal af. Moet ik 2x per week of elke dag uploaden? Let me know.-xxx- me
JE LEEST
In your arms ft. Perr Schuurs | VOLTOOID
Fiksi Penggemar19 jaar, geen ouders meer, een kind hebben en je zit nog op school. Dat overkwam de 19 jarige Lotte. Ze ontmoet een jongen en helpt haar. Gebeurd er wat tussen haar en die jongen of is het een vriendschap