12

793 16 1
                                    

Vandaag ga ik op date mer Perr. Ik ben nog steeds benieuwd wat we gaan doen. Ik til Lars uit zij mn bedje en kleed hem aan. Ik geef Lars kleine stukjes gesneden brood. Zelf eet ik ook een broodje. Lars til ik met mijn ene hand op en mijn tas met mijn andere hand. Perr stond beneden al te wachten zag ik. 'De kinderwagen heb ik al achterin gelegd'. Ik gaf hem een knuffel en bedankte hem. Wat is het toch een schatje. Ik til Lars in zijn auto stoeltje en we rijden naar Naomi en Joëll toe. Perr merkt dat ik het toch lastig vind en pakt mijn hand. 'Het komt echt goed! We zijn maar 2 nachtjes weg en dan zijn we weer terug en kan je weer zoveel knuffelen met Lars als je wilt. En ik wil ook graag even met mijn prinsjesje zijn'. Ik glimlach naar hem en geef hem een kus op zijn wang.

Aangekomen bij Naomi en Joëll rent Lars al naar binnen. 'Willen jullie nog binnenkomen of moeten jullie er gelijk vandoor'. Naomi kijkt ons vragend aan. Perr en ik pakken de spullen van Lars en geven alles aan Naomi. 'Wij gaan er weer vandoor, we moeten nog een behoorlijk stukje rijden'. Ik kijk Perr nieuwschierig aan. We nemen afscheid van Naomi, Joëll, Siënna en Lars en stappen in de auto.

Ik leun met mijn hoofd tegen het raam en denk aan Lars. Wat zou hij wel niet van me denken? Perr haalt me uit mijn gedachten door mijn hand te pakken. Ik kijk er naar en glimlach naar hem. Wat is het toch een schatje. 'Ga maar slapen, we moeten nog wel even rijden'. Ik knik en sluit mijn ogen.

Ik word wakker doordat de autodeur dicht viel. Voorzichtig kijk ik op en zag ik dat Perr aan het tanken is. Waar zijn we? Perr ziet me denken en zwaait naar me. 'Ik ga betalen kom zo terug'. En hij loopt weg. Met enkele minhten komt hij terug en heeft een zak m&m's in zijn hand. Hij stapt in en geeft me de zak m&ms als hint dat ik m open moet maken. Perr rijd weg en samen eten we verder uit de zak m&m's. Ik connect mijn telefoon met de radio en zet mijn spotify aan. Zo luisteren we de hele weg muziek.

Frankrijk staat er op een bordje naast de weg. Ik kijk Perr vragend aan en hij geeft me een knipoog. Na een aantal uurtjes te hebben gereden komen we aan bij Disneyland. 'Omggg gaan we naar Disney?!' En ik kijk Perr vragend aan. Hij meld zich bij de receptie en we worden naar een huisje gebracht. Ik kijk Perr met grote ogen aan. 'Verassing speciaal voor jou'.

In your arms ft. Perr Schuurs | VOLTOOIDWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu