Perr❤️: Hey Lotte, ik weet het ik ken je pas net maar heb je zin om morgen met Lars en dan met zijn 3tjes naar de dierentuin tegaan? Ik zat zelf te denken aan beeksebergen. Eerst een safaritour met de auto en dan de dierentuin nog even inlopen? Laat maar weten of je het wat vind x Perr😘
U: Heey Perr, jaa lijkt me leuk! Zal Lars ook leuk vinden! Ik neem wel een kinderstoeltje mee. Echt heel erg bedankt voor vandaag en albast bedankt voor morgen😘
Perr❤️: Het is oke, je verdient het. Ik haal je om 9 uur op want het is nog best wel een stukje rijden, waar woon je? Ik pik je op! Tot morgen❤️
U: ik woon op *********weg 27 tot morgen❤️
Ik slut mijn telefoon af en ga slapen.
De volgende ochtend word ik al vroeg wakker van het gehuil van Lars. Ik loop er heen en til hem uit zijn ledikant. Lars legt zijn hoofd in mijn nek en begint te huilen. Zachtjes zing ik slaap kindje slaap en hij valt weer inslaap. Ik maak me alvast klaar terwijl ik Lars op de bank leg. Ik hoor de bel gaan en ik til Lars op. Daar staat Perr. In lach naar hem en geef hem een knuffel tot in hoeverre dat lukt. Samen lopen we naar mijn auto. Hij neemt Lars van me over terwijl ik het kinderstoeltje eruit haal. Ik zet hem bij Perr in zijn auto en neem Lars over. Op dat moment wanneer hij wakker word en huilt ziet hij Perr. Hij kijkt hem aan en roept 'voetbal?' Perr schud zijn hoofd en zegt 'is de dierentuin ook goed?' Lars knikt tevreden en roept 'lolifanten lolifanten'. Perr lacht naar hem en zet hem in de auto. Als iedereen zit beginnen Perr en ik een gesprek. Over dat hij bij Ajax voetbald. 'Waar wonen je ouders eigenlijk' vraagt Perr. Ik schrik en mompel 'die zijn vorigjaar omgekomen bij een auto ongeluk'. 'Oh sorry dat wist ik niet, als er wat is kan je altijd met me praten he'. Hij legt zijn hand op mijn been en ik mijn hand er overheen en schenk hem een glimlach.Aangekomen bij de dierentuin is Lars ook wakkergeworden. We beginnen in de dierentuin zelf. De safaritour doen we als laatst want als Lars dan moe is hoeven we hem niet meer te tillen. Perr betaald te kaartjes en we lopen de dierentuin in. Daar aangekomen rent Lars gelijk naar de pinguins toe. 'Vogels vogels' roept hij blij. 'Dat zijn pinquins kleine man'. Hij kijkt Perr aan en klapt in zijn handjes. Lars knuffelt de benen van Perr. Perr tilt Lars op en zo lopen we door de dierentuin. Bij elk dier zie je Lars genieten. Ik denk dat Lars en Perr beste vriendjes kunnen worden. 'Jij mijn beste vriend' zegt Lars tegen Perr en gaf hem een knuffel. 'Jij bent mijn kleine beste vriend kleine man' en hij geeft hem een kusje. Dit is zo'n moment waar je enorm van geniet.
JE LEEST
In your arms ft. Perr Schuurs | VOLTOOID
Fanfiction19 jaar, geen ouders meer, een kind hebben en je zit nog op school. Dat overkwam de 19 jarige Lotte. Ze ontmoet een jongen en helpt haar. Gebeurd er wat tussen haar en die jongen of is het een vriendschap