Medyayı katıldığı festival ve arkadaş ortamı olarak hayal ediyoruz.
Aşağıda var yine :*
şarki ile yazdım. eklemek istedim.
iyi okumalarr
-
Lucasla o resimden beri biraz yakındık sanırım ama bu durum beni pek rahatsız etmiyordu. Biraz da kıskandım. Aslında eğlenirken başka şeyleri de unutuyordum. Bilmiyorum. Ama şu var ki bugün için beni bir yere de davet etmişti. Gitmek istemiyordum ama kendime gelmek icin iyi olurdu. Ben yıkılmış görünmeyi ve özellikle yansıtmayı sevmem. Öyle olduğumdan değil ama düşünülmesini istemem. Bugün erken kalktım ve duşa girdim. Girmeden önce kendime dışardan güzel bir kahvaltı söyledim. Birazını da An için bıraktım. Kalkınca bulurdu. Kuaföre gidip saçımı yaptırdım. Bir kaç parça da akşam ki festival için kıyafet almıştım. Harika. Lucas'a biraz bahsetmiştim ama gelip gelemeyeceği kesin değildi. Davet eden arkadaşlarım -ne kadar iyi olmasakta- baya ısrar ettikleri için söylüyorum. Eve gidip Anna ile aldıklarımı denedim. O da beğenmişti. "Saat çok ilerledi. Geceye kadar durmam ama yine de hazır olmalıyım." dedim. "Evet." diyerek onayladı. "Ee , o zaman bana makyaj yaparsın?" dedim ve şirince sırıttım. " Gülümsedi. "Tabii ki yaparım." dedi ve masaya geçti.
AMAN TANRIM! Aynaya baktığımda cidden kendimden etkilenmiştim. Bu makyaj aşırı hoşuma gitmişti. "Harika olmuş An, harikasın." dedim ve sarıldım. "E yani ben yaptım." güldük. Üstüme son kez baktıktan sonra çıktım. Arkadaşlarım beni aldıktan sonra hazır yemeklerden aldık ve arabada biraz yedik. Biraz da sohbet ettikten sonra festival alanına geldik. Biraz etrafa bakındım. Cidden kalabalıktı ve her ne kadar sevmesemde biraz duracaktım. "Hey Dan, yanına içki aldın mı?" diye sordu Kate.Kate güzel esmer bir kızdı. Ve saçları aşırı tatlıydı. Ama sanırım biraz içki benim içinde kötü olmaz. Sadece birazcık. Sesleriyle tekrar onlara döndüm. "Tabii ki. Ama biraz sessiz olmalısın. Bize kadar getirdim." dedi Dan. Ethan yanımzda t-shitünü çıkarıp bana attı. "Sende kalsın tatlım. " dedi. Tam da ihtiyacım olan şey! "Ben çok fazla içmem." dedim. "Ah, hayır biraz eğlenicez ama değil mi Eva?" dedi Dan. Kate' de ona katıldı. "Tamam tamam." dedim ve onlardan biraz uzaklaştım. Ve bir fotoğraf çektim. İlkte bu kadar güzel çıkması şaşırttı doğrusu.
"Eva tamam güzelsin. Gel bizimlede çekin." dedi Ethan. "Geldim." dedim ve telefonumu alıp Dan'e vermişti hemen. Vay canına, hızlı. Bir kaç garip pozdan sonra "Hadi, bu daha düzgün." dedi Dan ve hepimiz daha normal baktık. "Ben bunu paylaşacağım." dedi Kate. "Bak bunu bende sevdim." dedim gösterdiği resime. "Bende beğendim. Harika çıkmışız. " dedi Ethan. "Ee tamam artık dostum. Atarsanız etiketleyin." dedi Dan. Bende onu seçtim ve diğerleri attım. Kendimde resimi seçip insagrama attım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
kid in love : s.m
Fanfiction"Sanırım birine aşık oldum" Eva karar vermekte zorlanan ve mantığı ile ters karar verebilen bir kızdı. Çoğu zaman. Ama bu biraz değişti mi? EVET! Bunu sonunda kabullenebildi. Ve artık ona göre doğru olanı yapmalıydı.