12 - alteration

17 2 0
                                    

Sabah An geldi ve hava açana kadar onunla konuştuk. Shawn ile son andaki dudaklarımızın değme olayını söylemedim. Benim ağzımı arıyordu o da. Ki zaten buna gerek yok. O beni biliyordu. Sadece kendimin söylemesini istiyordu. "Tamam An, biliyorsun işte zorlama." dedim. Hayır sanki anlamadı.

"Eninde sonunda söyleyeceksin ama. Bil!" sonda biraz sesini yükselti.Ama söylenmeyi bırakmadı."Kime yalan söylediğini sanıyorsa." ve gözlerini devirdi. "Tamam mı bitti mi?" dedim. Ofladı ve yerinde doğruldu.

"Neyse sen bize kahve yap." dedi. Kalktım. Sonra devam etti. "Kahveler üç olsun. Birini çağırmıştım da o gelecek." dedi. Gözlerimi ona dikince 'ne' dercesine baktı. "Evet kimin geleceğini söylemen gereken yerdeyiz." dedim. Suratıma bakıp geri önüne döndü. Bende boş verip mutfağa gittim. Kahveleri ve sütü çıkardım. Tabii ki kendi sevdiğim türden yapacaktım. Tozu ve kremayı döktüm ve süt ekledim. Buz çıkaracakken kapı çaldı. Mutfağın penceresinden baktım.

"Hoşgeldin Shawn." NE? Bana bunu yapmış olamazdı. O kadar bunu konuştuk. Kahveyi alıp içeri geçtim. "Bu ne şimdi?" dedim. "Aa Eva, dün geçen bunları konuştuk ya." dedi Shawn. 

"Yaa dimi Eva?" dedi Anna da. Kahveleri bıraktım. Shawn yanıma geçti ve kahveyi aldı. "Çok güzel olmuş Anna. Sen mi yaptın?" Anna gülünce bende Shawn'e baktım. "Ben yaptım." dedim. Şaşırmış gibi yaptı. "Ama buz da olabilirdi." dedi. Buldu bunuyor. "İstemezsen içme yani." Bardağı uzattı. Alıp tekrar içeri geçtim. Dolaptan buz çıkarıp bardağına attım. "Şhht." arkamdan üfleyerek konuştu. "Shawn! Böyle de yaklaşmazsın." dedim. Elimdeki bardağını aldı ve yudumladı. "Enfes." dedi. Her neyse diye mırıldandım ve arkasından geçtim. Kolumdan tuttu ve durdurdu. Anna'ya baktığımda biri ile telefonda konuşuyordu. "Arkadaşımı da ayarttın. Tebrikler."

"Ama konuştuk ya yardım edecektim ben sana. Ona ne oldu?" dedi. Kolumu çektim ve gülümsedim. "Bu şekilde mi?" O da gülüp başını salladı ve içeri geçtik. 

"Sadece ondan ayrılsa olmaz mı?" dedi Shawn. Anna derince nefes alıp verdi. "Bence de." dedi. Beni anlamıyor ki. "Bakın benim bunu yapamayacağımı biliyorsunuz. Nasıl bağlandı bana farkında mısınız? Onu üzüyorum ama o benden vaz geçmedi. Anlayın şunu artık." dedim. Yapamayacağımı An adı kadar iyi biliyordu. Ama denemem için zorluyordu. "Ara onu." dedi Anna. "Ne? Neden?" dedim. "Merak ettim. Konuşmayı nasıl açtığını." dedi. Yandan telefonumu aldım.

Shawn sırıtarak bakıyordu. Ah, Lucas. Üzgünüm. 

"Alo sevgilim?" Shawn gülmemek için kendini kastı. "Ne var sanki?" diye boş bulunup konuştum. "Efendim?" Lucas konuşunca toparlamak için hemen atıldım. "Ne var ne yok dedim canım." Anna dikkatlice izlerken Shawn ciddi bile değildi. "İyi ya ne yapalım. Sabah söylemiştim ya bizimkilerle antreman vardı." He o şey. "Evet, ee ben dalmışım. Siz devam edin o zaman." dedim.

"Tamamdır aşkım. Seni bitince ararım. Öpüyorum." Anna belini başına koydu ve olumsuz anlamda salladı. Olmamış bu der gibi. Shawn zaten bizim ile bile değildi. "Bye." dedim ve kapattım. "Öküzsün." dedi Shawn. Ve devam etti. "Düşünsene benim kız arkadaşımsın ve-" Ona dik dik baktığımı fark edince boğazını temizledi. Anna da güldü. "Yani örnek verdim. Ben bi düşünürdüm yani. Sevgilim- yani sen örnek olarak odun oluyorsun. Örnek için-" toparlamaya çalışınca elimle dur işareti yaptım.

"Neyse işte sonuç olarak gördünüz değil mi? Olmuyor bununla." Shawn başını olumlu anlamda salladı. "Zor, işin zor. Nasıl kabul ettin de beğendin, çıktın.. anlamış değilim." dedi. Ah bende onu anlamıyorum. "O değilde benim bugün işim var. Onu Napıcam? Lucas gelemez. İşlerini çok astı." dedim. Bu aralar beğenilen bir dergi tarafından çağırılmıştım ve beni de popüler sayıldığımı düşünerek çağırdılar. Bu çok mutluluk verici  bir şey. "Ben bırakırım kalk." dedi Shawn. Anna alkışladı ve çığlık atarak "Oley." dedi. İkimizde ona  baktık. "Manyaksın." dedim ve kalktım.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 24, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

kid in love : s.mHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin