Medya Eva
İyi okumalarr
Günlerim gerçekten sıkıcı geçiyordu. Herkes bu sektörde daha fazla ilerlemem gerektiğini söylüyorlardı. Dominic her dakika mesaj atıyordu. Lucas da her zaman yanımda olmaya çalışıyordu. Ben sadece evde kapanıp yatıyordum. İhtiyaç dışı kalkmıyordum. Shawn ise fazlasıyla kafamı karıştırdı. Tamam, açık konuşmak gerekirse Lucas'dan çok hoşlanıyordum. Ama ilk başta bana pislik yapınca direkt soğumaya geçmiştim. Yaptığı şey çok mu büyük? Hayır. Ama sonrasında çok fazla çabalamıştı. Ve denemeye değerdi. Ama karar vermek? Bilmiyorum. Ney benim için doğru ve ya yanlış bilmiyorum. Bu beni sinir ediyor. Keşke bir şey yapabilsem. Her neyse. Kalkmam ve bu pislikten kurtulmam lazımdı.
Kalktım ve duş almaya gittim. İyicene temizlenip ve çıkıp saçımı yaptım. Hızlıca da giyinip çıktım. Derse de gitmeyecek değiliz.
Zaten kendimi zar zor odaklıyordum. Arabayla hemen okula gitmiştim. E kahvaltı edecek vaktim olmadığı için kendime bir şeyler almaya karar verdim. Aşağıdaki cafeden tost ve bitki çayı aldım. En köşede bir masaya attım kendimi. Dersin başlamasına az kalsa da yerdim bence. Bakışlarımı yukarı doğru kaldırınca Lucas'ı gördüm. Ondan da baya uzun süredir kaçıyor sayılırım. Pek fazla yaklaşıyorum. Son bir kaç gündür doğru düzgün konuşmadık. Yani fark etti de salağa mi yatıyor yoksa cidden etmedi de mi böyle davranıyor? Önemli bir soru tabii ki..
"Selamlar, gözüm yine yollarda kaldı bebeğim." evet iste bu. Sadece hayatında ben varmışım gibi bir ilgisi vardı. Buna yönelikti hareketleri. "Selam canım. Nasılsın?" dedim bende. "İyi ama seni çok özledim. Ve Dominic sana ulaşamamış sanırım beni yüz kere aradı. Bir teklifi varmış. Çıkışta konuşalım dedi." ben yarı onu dinler haldeyken başımı salladım. Neyi kabul ettim? "Harika ararız ayarlar.Sonrasında takılırız ne dersin?" dedi bu sefer. Bunu dinledim. "Şey olur. Ama ilkini anlamadım." dedim. "Dominic ayarlamış bilmiyorum ki. Sorarız." dedi. Evet bunu da anlamış oldum. "Tamam, sorarız." dedim. Biz bir süre konuşmaya devam ettik. Bende tostumu ve çayımı bitirince kalktık. Derslerden sohbet edip yürüdük.
Dominic ile konuşup neler yapacağımızı konuştuk. Çok zor değildi. Dolabımdan çanta ve defterlerimi almak için oraya gittim. Lucas ise arabaya geçip beni bekleyecekti. En son Dominic ile bir şeyi tartışıyorlardı. Ama pek anlamadım. Dolabı açınca o tanıdık notlardan geldi. Bu.. baydır yoktu ve beni şaşırttı. Bakalım ne yazıyordu.
"Lucas ile olman beni üzer. Ama ne kadar gerçek bilemiyorum. Belki de böyle umduğum için düşünüyorum. Eva, dolabına kolye bıraktım. Umarım beğenir ve takarsın."
Notu çantama atıp dolaba baktım. Elimi biraz arkaya koyup bir kuyu çektim. Evet! Beklemeden dolabı kitledim ve defterleri çantama sıkıştırdım. Kutuyu açtım. İçinde altın ve taşlı ismim yazan bir kolye vardı. Aman tanrım. Her kimse masraf yapmış olmalı. Kutuya geri koydum ve çantama attım. Normal bir tanıdığımdan gelse asla kabul edemem. Değeri fazla büyüktü. Arabaya Lucas'ın yanına vardığımda çantamı arkaya koydum. "Beklettim. Pardon." o arabayı çalıştırdı. "Önemli değil." dedi. Yolda pek bir şey konuşmadık. Ama Dominic'in attığı konumdaki yere gelince aklıma bir soru geldi. İçeri girerken sormam gerekti.
"Sen ne konuşuyordun Dominic ile?" dedim. Baya sesli bir şekilde tartışıyorlardı. "Ya saçma şeyler teklif etti. Sinirlendim." ben ona bakınca devam etti. "Birileriyle birlikte çekim falan. Yani dedim ne gerek var?" güldüğümde kaşlarını çattı. "Yanlış mı?" dedi tekrar. Gülmemin arasından zorla konuştum. "Hayır, hayır. Haklısın." dedim. "Komik değildi."dedi. İçeri geçince ikimizde sustuk.
"Eva, hoş geldin hayatım." dominic gelip bize sarıldı. Fazla uzatmadan yüzümü temizleyip makyajımı yaptılar. Bir yandan olan saçlarımı da düzelttiler. Yanımızda ya Dominic ve bir adam ne yapılacağından bahsediyorlardı. Hakkımda bir takım soru da sorulup yanına eklenecekmiş. İşte bunun için biraz heyecanlandım. İşimiz bitince elbiseye baktım. Çok güzeldi. Bunu ben seçmedim ama. Markanın iyi elbiselerindendi. Zinciri tam oturmuştu giyince. Bir sürü resim çektik ama boydan atamıyordum. Onlar daha yayımlamadan. Ama yine kesilmiş olan bir fotoğrafı bana attılar. Bende bayadır paylaşmadığım için hemen paylaştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
kid in love : s.m
Fanfiction"Sanırım birine aşık oldum" Eva karar vermekte zorlanan ve mantığı ile ters karar verebilen bir kızdı. Çoğu zaman. Ama bu biraz değişti mi? EVET! Bunu sonunda kabullenebildi. Ve artık ona göre doğru olanı yapmalıydı.