SELAMLAR!
Medyaa Lucas
İyi okumalarr
-
Okula çok az gitmeye başladım. Kendi kendime kendimi depresyona sokuyordum. Nedeni kesinlikle yoktu. Ve bende zaten düşünmemiştim. Sanırım sadece Anna ile mesajlaştık ve konuştuk. O da en normaliydi. Lucas' a sinirliydim. Ondan neden ve nasıl hoşlandım inanın bilmiyorum. Kaptandı ve bu hoşuma gitmiş olabilirdi. Ama sonrasında bana dedikleri yüzünden.. evet bu yüzden. Ama başka anlamadığım şey ise Shawn! Evet onunla arkadaş mıydık? Eh, bilmiyorum ama bunu vurgulaması? Yanlış bir hareketim mi vardı bilemedim. Belki çok fazla düşünyorumdur. Bunu kesinlikle bırakmalıyım. Kapım çalınca telefonu ve bilgisayarı bıraktım. Yataktan kendimi zorla kaldırdım ve bakmadan aşağı indim. Esneyerek kapıyı açtım. "Ne?" dedim kim olduğuna bakmadan. "Sanada merhaba Eva!" tanrım bu şu an neden yaşanıyor. "Üzgünüm. Kendimde değilim" dedim Shawnw bakarken. Onu karşımda görünce istemsiz heyecan yaptım ve düzgün gözükmek istediğimi fark ettim. "Onun farkındayım. Biraz toparlan da okula gidelim. Anna kimseye cevap vermediğin için arkadaşın olarak beni yolladı." Bakın yine yaptı. "Arkadaş mı?" içimden söylemem gerekirdi. "Değil miyiz?" güzel soru Shawn. Cevap vermeden yukarı çıktım ve üstümü değiştirdim. Masama oturdum ve biraz saçımı yüzümü düzelttim. Çantamı alıp aşağı indim. "Normal de itiraz ederdim ama bu saçma şeyden sıkıldım." dedim. Fazlasıyla sıkıcı olmaya başlamıştı. "Bir anda ciddileştin?" dedi Shawn. "Aslında böyle olmalıyım." dedim. Elimle arabamı gösterdim. Başıyla onayladı ve bende anahtarı hemen ona attım. "Ben mi?" diye sordu. Başımı salladım ve arabaya bindim. Yatmak istedim. "Eva, teşekkür ederim." dedi ve atladı.
Okula geldiğimizde park edip indik. Anahtarı bana verdikten sonra birlikte içeri girdik. "Eva, bir sorun mu var?" dedi kapıdayken. Aslında ona söyleyebilirdim. En azından sormuş olurdum. Ama emin değildim. "Shawn-" diye başlamışken söze "Eva." diye seslendi Lucas. "Ah, geldi senin ki." diye mırıldandı Shawn. "Hayır hayır biz-" Tam zamanında Lucas! "Selam şarkıcı. Ve selam tatlı Eva." dedi kolumu omzuna atarken. "Sululuğu bırakır mısın Lucas?" dedim. Shawn bize bakıyordu. "Biz birlikte değiliz ve sen fazla şeysin." dedim. "O zaman onu rahat bırakmalısın değil mi tatlı Lucas?" diye atladı Shawn. Bu işe girmemeli. "Bunu denetmeye ne dersin?" diyerek öne atıldı Lucas. Aralarına girdim. "Siz ciddi misiniz? Ben buradayım ve buna karar verebilirim." dedim. "Hatta baksanıza cidden çocuksunuz. Ne yarsanız yapın." dedim yere bıraktığım çantamı alıp okula girdim. Çantamı bırakıp dolaptan gereken kitaplarımı aldım. Dersliğe gittim. Uzun süredir düzgün not tutamadım bu ders iyi dinlemeliyim.
Dersten çıkınca kantine indim. defterime biraz baktım ve düzeltilmesi gereken yerleri hallettim. "Tanrıya şükür Eva burdasın." diyerek koşa koşa yanıma geldi Anna. "Hey, ne oldu?" dedim ayağa kalkıp. "Nasıl görmedin ve duymadın bilmiyorum. Shawn ve Lucas kavga ettiler." dedi. Tanrı aşkına ciddi değildim. "Tanrım An, Neredeler? Nasıllar?" diye sordum defterimi aldım ve onunla kantinden çıktım. "Revirde Shawn var. Lucas ise müdür ile. " dedi. Defterimi ona verip koşarak revire doğru koştum. "Shawn? Nasılsın?" dedim. Elindeki mendili çekti ve bana baktı. "Kanıyor." elimle mendili alıp burnuna götürdüm. Kaşı, gözü, dudağı.. Aman tanrım. "Önemi yok." dedi ve yüzünü çevirdi.
"Şaka mı yapıyorsun? Gözlerim var ve görüyorum. Bunu neden yaptınız?" Lucasa baktım yan taraftaydı ama aralarında duvar vardı. "Sen ne ara geldin bilmiyorum fakat biriniz bana bunu açıklayın. Hemen ve hemşire gelmeden." dedim "Eva, bir şey yok dedim." dedi tekrar Shawn. Lucas güldü. "Eva ben iyiyim. Ama dostunu bilemem." dedi. Bir şey olduğu belli oldu. "Ne oldu?! Son kez soruyorum. " dedim. "Eva aramızda anlaşmazlık oldu onu hallediyorduk. Fazla kaçtı." dedi Shawn. "He yani bu. Bir sorun var ama kavga etmek daha mı iyiydi? Bazen büyük olmanız bana inandırıcı gelmiyor. Şuna bak." dedim Lucas a gittim. "Yüzünüz bunu mu hak etti. Can yakınca halloldu mu? " dedim. "Aslında pek acı-" diye bir şeyler mırıldandılar. "Ah, konu bu mu?" dedim ve kapıya çıktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
kid in love : s.m
Fanfiction"Sanırım birine aşık oldum" Eva karar vermekte zorlanan ve mantığı ile ters karar verebilen bir kızdı. Çoğu zaman. Ama bu biraz değişti mi? EVET! Bunu sonunda kabullenebildi. Ve artık ona göre doğru olanı yapmalıydı.