Jmenuji se Rose Lestrangerová. Mám černé dlouhé kudrnaté vlasy po své mamince. Jsem dcera Belatrix a Voldemorta(Toma Raddlea). Nevzali se, protože moje maminka je manželka mého nevlastního otce Rodolphuse. On není naštvaný, že má Belatrix s Voldemortem mě. Je na to zvyklí. Říkal mi, že má maminka už několikrát otěhotněla a vždycky šla na ten mudlovský potrat, kde miminko, když ještě není vyvinuté vyndají z těla. U mě ale nešla. Už se jí tam nechtělo. Měla od toho potratu rozjizvené břicho.
Je mi dvanáct. Tajně miluju Draca Malfoye, který je můj bratranec. Líbí se mi jeho vlasy. A jeho obličej. Je roztomilý. Jsem o pět let mladší než on. Někdy mi pomáhá se školou. Miluje Hermionu, ale chodí s Astorií, která je o rok mladší než on. Dřív s Hermionou chodil, jenže jim to nějak nevyšlo, a tak se rozešli. Ve Velké síni sedíme vedle sebe. Z jedné strany má mě a z druhé Astorií. Vždycky sedíme tak, aby on viděl na Hermionu. Že ji miluje vím jenom já, Blaise a Pansy. Dracovi kamarádi. Oba je mám ráda. S Blaisem je sranda a Pansy mi pomáhá vybírat věci. Jako šaty, šminky, šperky, a takový ty holčičí věci.
Se školou mi pomáhá i Hermiona. Draco vždycky říká, že by byla skvělá matka. Mrzí mě, že jsem jeho sestřenice a že o mě nejeví v tomhle smyslu zájem. Ale fandím, aby to Hermioně a Dracovi vyšlo. Jako všichni Zmijozelští. Kromě Astorie. Ta se vždycky urazí. Jo je tam vážně sranda. Ještě jim fandí Nebelvírští. To jsou přátelé Hermiony. Teda kromě Rona. To je něco jako Astorie. Docela by se k sobě hodili. Vždycky, když jim to řeknu, se ostatní začnou smát a Ronald nebo Astorie se urazí. Jednou to byli oba dva. Vždycky si s Blaisem plácnu. Nevím, co tady budu dělat až odejdou. Ve svým ročníku se s nikým nebavím. Nechtěj se se mnou bavit, aby si to u mě nezničili, protože se bojí mýho táty. Jako každý na týhle škole. Jsem ve třetím ročníku. Nejvíce mě baví Obrana proti černé magii. Mám je se Severusem Snapeem. Mým rodiným příbuzným. Je to Dracův kmotr. My s Dracem máme vždycky jedničky. Nadržuje nám, ale pořád mu to prochází. Takže super.
Ale mám ráda i McGonagallovou. Všichny Zmijozely to překvapilo, ale Nebelvíry potěšilo. Jsem taková zkomolenina všech kolejí. Draco občas říká, že bych měla být v Mrzimoru. Tam vybírají lidí bez rozdílu. Ale já chci být tam, kde jsem.
Dost o mém životě. Ponořte se se mnou do příběhu, jak se snažím s Pansy a Blaisem dát znovu dohromady Draca a Hermionu...
ČTEŠ
Za Draca Malfoye [Dramione FF]
FanfictionAhoj mami? Hermiono. Můžeš mi laskavě říct, proč jsi nám o tom nic nenapsala? Proč jsi nám neřekla, že jsi těhotná? Proč jsi se nám nepochlubila se svým přítelem bych ještě překousla. Ale tohle?" Bylo vidět, že je naštvaná. Ona nebyla naštvaná. Ona...