⏲ I .⏲

98 5 0
                                    

Všade okolo svietili lampy,  bola tma a ja som sa ocitla v strede cesty. Od ľaku som si  zahryzla do jazyka. Spozorovala som auto veľké ako dom,  rútiace sa na mňa. Začala som rýchlejšie dýchať a panika vo mne rázom rástla rýchlejšie a rýchlejšie. Keď bolo auto pár metrov odomňa, premietli sa mi všetky spomienky na detstvo, na moju rodinu a na mojich priateľov. Auto bolo  1meter  predo mnou, a v tej chvíli som sa zobudila zo strašného sna. Posadila som sa celá prepotená. Utrela som si oči prstami, a keď som oči otvorila zistila som že je Utorok 4:51h. ráno. Triasla som sa ako osika zo sna ,ktorý sa mi premietal pred pár minútami v hlave. Nazula som si najobľúbenejšie papučky s opičkami, a nasmerovala som si to do kuchyne. Vo chvíli keď som si chcela dať vločky s mliekom do úst zazvonil telefón. Zdvihla som ho.
,, Prosím, tu je Sarah Trufflová kto volá?"
,,Dobrý deň". Ozval sa hrubý hlas. ,,O 10sekúnd vám niekto zaklope na dvere, bude to kuriér, ktorý vám donesie špeciálnu zásielku, otvorte ju v súkromí".Keď dopovedal hneď zrušil". 
,, Haló? Haló?!"Kto je tam?" Prerušilo sa spojenie.
Rozmýšľala som či je to len hlúpy žart, alebo nie. Keď som položila telefón započula som klopanie na dvere. Otvorila som dvere a uvidela som kuriéra v šiltovke , ktorá malá zlatú farbu. Bolo na nej napísané :      
Paul Wayony.
Kuriér držal obrovskú krabicu, na ktorej boli vyrité písmena PW. 
,,Dobré ráno"! pozdravila som ho s vydeseným úsmevom na tvári.
,,Dobrý, podpíšte mi to tu, tu a ešte tu".povedal, ukazujúc na voľné  miesta na papieri. Vyplnila som papier podpismi, a s otázkou na perách som sa opýtala kuriéra: ,,Ehm... Neviete mi povedať čo sa nachádza v tej krabici?"opýtala som sa zamračeným pohľadom.
,,Prepáčte mi, ale neviem čo je v tej krabici" Povedal jemným hlasom.
,, Nevadí, ďakujem a pekný zvyšok dňa" Zabuchla som dvere pred jeho nosom skôr než stihol dopovedať. Tá krabica bola veľmi ľahká. Vážila asi pol kila.
Otvorila som krabicu, a vo vnútri nej sa nachádzali....

⏲Zaujíma vás čo našla Sarah v krabici?to sa dozviete v II.kapitole.
Zatiaľ Ahoj😘⏲

V ČASEWhere stories live. Discover now