Sadla som si na najbližší kmeň a rozmýšľala čo ďalej. O malú chvíľu si ku mne prisadol Andrew a silno ma objal. Mňa v tej chvíli zasiahol vodopád sĺz.
,,To bude dobré." pošepkal mi do ucha.Hneď som sa od neho odtiahla a postavila pred neho. ,,Nie nebude! Nemalo sa to stať! Všetko som posrala. Nemala som s tebou tráviť čas a už vôbec s tebou niečo mať!"kričala som na neho.
On len na mňa zdvihol hlavu a nahnevane dodal.
,,Takže teraz za všetko môžem ja, ja som ťa donútil že? Za chvíľu mi oznámiš že som ťa znásilnil nie?",,Nie nie! Takto som to vôbec nemyslela!"
,,Áno? Tak ako si to potom myslela?!"
Obidvaja sme na chvíľu stíchli.,,Vieš čo? Veril som ti! Myslel som že ty si tá, s ktorou budem žiť do konca svojho života, ale mýlil som sa."
,,Aj ja som ti verila a aj tí verím." Andrew sa mi otočil chrbtom, zobral si veci a kráčal preč od mňa. ,,Čo to robíš? Teraz nemôžeš len tak odísť. Andrew! Andrew! Ja, ja..." Andrew odišiel a ja som potichu vydala: ,,ja ťa milujem."
Odišiel...
Začala som rozmýšľať čo teraz urobím a rozhodla som sa teda ísť za Victóriou a Sonyou. Utrela som si slzy, ktoré sa mi liali z očí ako Viktoríne vodopády a vybrala sa ich nájsť a oznámiť im že odchádzam do hôr nájsť toho Árona či koho.Keď som prišla za Victóriou a Sonyou poprosila som ich o nejaké pohodlnejšie veci. Išla som sa okúpať. Ponorila som sa do vane s horúcou vodou a snažila sa zabudnúť na to, čo sa dnes stalo. Ležala som a relaxovala keď v tom som na vnútornej strane stehna pocítila nieči dotyk. Hneď som otvorila oči a zakryla si svoje krivky tela všeličím čím sa dalo. ,,O môj bože! Peater!" Skríkla som vystrašene.
,,Ahoj Sarah, dlho sme sa nevideli, ako dlho to už je? Aha počkaj tak skoro mesiac? Áno. Vysvetli mi prečo si taká suka a chrápeš s každým za rohom!!!" Nahnevane dodal.,,Si robíš srandu?Na tvojom mieste by som sa neozívala pretože keď som ja suka, tak ty potom jeden nadržaný odporný úchylák! A vypadni z mojej kúpeľne!" kričala som nahnevane.
,,Vieš čo moja? Neotváraj si tú tvoju hubu lebo mám po ruke tu krásnu dýku, s ktorou si sa už raz poranila a ja ti dopomôžem k ďalšiemu zraneniu ak budeš odporovať!"
Na sucho som pregĺgla a dodala...Ahojte...😁 po dlhej dobe som späť 😂 dúfam že sa páči. Zatiaľ ahoj😀...
YOU ARE READING
V ČASE
Fantasy19ročné dievča Sarah Trufflová cestuje V ČASE. Stretne sa s nebezpečnými ľuďmi ale aj si nájde veľa priateľov. ............................................................. POZOR!!!!!!!!!!!!!!!!! Príbeh môže obsahovať vulgarizmy a sex scény. Čítaš...