⏲X.⏲

64 1 0
                                    

V zlome sekundy do mňa vošla toľká zlosť že by som najradšej niekoho zabila. Vyškriabala by som mu oči a napchala ich do jeho hrdla tak hlboko, že by sa udusil. Ohrizala by som mu nechty a zož. Čo? Čo to trepem? Mne už fakt šibe. Och fuj nechty by som niekomu určite neohrizala a ešte by som mu ich nezo.....striaslo ma pomyslenie na to. Až veľmi som sa vžila do role
tyrana.
Och bože veľmi ma teraz zaujíma čo sa asi tak výri tým dvom v hlavách. Vyzerajú dosť komicky. Ako, blbý a blbší. Je to dosť vtipné sledovať tie dve. Keby tu bol dedo. Ten by sa popukal smiechom keby ich videl. Tak veľmi mi chýba že by som ho celého vybozkala keby som teraz bola s ním. Ale čo už, nič sa nedá robiť. Keď som sa konečne zobudila zo svojho premýšľania a vrátila sa späť do reality, začala som sa zhovárať s Victoriou a Sonyou. Dozvedela som sa totižto z majú obidve 17 rokov. Dnes večer budú mať 18 a preto idú usporiadať večierok ale nie taký s čajíkmi, s porcelanovými tanierikmi a lyžičkami. Ba hovno oni idú urobiť opekačku s alkoholom a živou hudbou. Môžu si to dovoliť. Tatko a mamina majú peniažky, tak prečo by si ich deti nemohli osláviť ich 18 narodeniny o pol noci? Hneď ma obidve pozvali na ich oslavu. Alebo skôr párty? To je jedno, hlavne že tam bude jedlo,hudba a oslávenkyne. Po dlhom rozprávaní som úplne zabudla na darček pre Victoriou a Sonyu. ,,Sorry baby ale nemôžem prísť na vašu oslavu."smutné som zo seba vydala. ,,Sorry?"ozvala sa Sonya s pokrčenými obočím. Ja som ju len ignorovala a odpovedala na otázku ktorú mi položila Victoria. ,, Prečo nemôžeš ísť na našu oslavu?" ,,Nemám pre vás darček a ani si nemám čo obliecť"zahambene som sa snažila vyjadriť. Chodím tu jak gadžo v bunde a opičkovských papučkách. ,,Neboj mi ti pomôžeme a o darček sa nestrachuj, mi sme deti bankového obchodníka a majiteľky baletnej školy. Takže máme všetko načo si zmyslíme. Zaobstaráme ti šaty,jedlo, topánky a aj iné oblečenie. Veľmi som sa potešila. Radosť mi prešla po celom tele až som sa zachvela. ,,Och vy ste zlaté, ľúbim vás."obidvom som sa hodila okolo krku a nasledovala som ich do obchodov. Vyberali sme nádherné šaty a spravili sme si takú menšiu 2 hodinovú prehliadku. Nechali sme sa uniesť. No možno sa teraz čudujete ale takým nádherným šatám by neodolalo žiadne dievča. Po našej 2 hodinovej prehliadke sme sa vybrali nakupovať veci pre mňa. Kúpili mi elegantné štekle, nádherne doplnky a potom mi ešte kúpili obyčajne oblečenie s topánkami ktoré by som mohla nosiť. Kúpili mi cez 4 tričká, 3 nohavice,3 mikiny, obyčajne botasky, ponožky, čiapku, rukavičky a ešte mi kúpili spodné prádlo. Mala som cez 8 kusov spodného aj vrchného prádla. Podprsenky boli také nezvyčajné ale čo sa dá robiť. Kúpili aj jemné ružovú látku. Ja som si z nej polovicu odstrihla a ušila šaty. Chcem večer vynikať a pochybujem že niekto bude mať také sexistické šaty ako ja. Presedela som nad nimi okolo 4 hodín a aj tie topánky som vylepšovala. Mám rada odvážne a vyzívavé šaty.
Vyzerali takto:👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇

Vyzerali takto:👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Na postave mi sedeli perfektne.
Topánky som si upravila malými kamienkami a nadbytočnú latku som odstrihla, pretože zakrývala moje prsty na nohách. A to mi vadí.Po úprave vyzerali takto.👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇

V ČASEWhere stories live. Discover now