⏲XII.⏲

52 0 5
                                    

Ľahli sme si vedľa seba a zaspali. Ráno som sa zobudila na Andreowej svalnatej hrudi. Och bože ale má svaly.

Zaklonila som hlavu do zadu a pozrela na neho

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Zaklonila som hlavu do zadu a pozrela na neho. Začala som mu pliesť malé vrkôčiky z jeho tmavých vlasov. Vyzeral ako nejaký ježko. Na všetky strany mu to odstavalo. V tom sa zobudil a ja som sa priam zahľadela do jeho prekrásnych zafírovo modrých očí. Andrew sa pousmial a daroval mi bozk. Hneď som mu ho opetovala a dráždila ho kuskaním ušného lalôčika. Začal sa mrviť a smiať na plné hrdlo.
,,Prestaň lebo sa pocikám"smial sa a robil si zo mňa srandu.

,,Fuj!si nechutný, to by si urobil?"

,,Nie, ale musím ťa nejako rozptýliť aby si prestala"rehotal sa ako šialenec.

,,Idiot!"capla som ho dlaňou po hrudi a začala sa obliekať do šiat ,ktoré mi Andrew večer vyzliekol. Keď som bola oblečená, prehla som sa pre topánky ale v tom má Andrew chytil za boky a veľkou rýchlosťou pritiahol k sebe. Ja som  neudržala rovnováhu a spadla som na neho. No dalo by sa povedať, že som ho pripučila a rozmliaždila jeho jednu časť tela už po druhý krát.
Začala som sa neuveriteľne a nekontrolovateľné smiať ale on sa zvíjal na zemi v obrovských bolestiach.

,,No takže o raňajky máme postarané" záchvaty smiechu stále neprestávali.

,,Takže ty tak, hej?" lačne po pomste zamrmlal a rýchlo ale opatrne ma položil na zem. Mal ma vo svojej moci pod sebou. Chytil mi ruky tak, že som sa nemohla ani pohnúť. Pišťala som ale nedal sa odbiť.

,,A teraz čo urobíš?" Vysmievavo ma dráždil otázkami ,na ktoré vedel odpoveď.

,,Fajn, omeleta nebude".

,,A kde je ospravedlnenie? Ťi ši  nevychovaňé ďevčaťečko hejo?, hejo?"
Och bože už len toto mi chýbalo pomyslela
som si.

,,Ale daj pokoj, čo som nejaké malé decko?"

,,No teraz si taká ŇUŇU! Tomu sa nedá odolať. Ale musíš pykať za to čo že si mi urobila omeletu."
Škodoradostne sa pousmial a prisal sa mi na krk.

,,Nie! Cucflek niee!"kričala som, ale márne.

Ahojky ľudkovia ako sa mi máte?. Budem veľmi rada ,ak ma podporíte votíkom ale aj komentíkom. Dnes to bola krátka časť ale musia byť aj také 😅😉.
Zatiaľ sa mi majte!!!
Ahoooj😘😂.

V ČASETempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang