⏲XV.⏲

14 1 0
                                    

,,Dobre... prosím Peater teraz sa ukludni, otoč sa ako normálny chlap a počkaj kým výjdem z  vane, ... prosím," pozrela som na neho, ale on na mňa ani jedným okom. ,,Prosím,"zopakovala som. Nakoniec sa otočil a ja som zatiaľ vyšla z vane a obliekla si župan.
Chytila som ho za plece a spýtala sa ho. ,,Peater si v poriadku?" On sa len pomaly otočil a sklamane na mňa pozrel.
,,Čo sa deje?"nechápavo som sa spýtala,poznám Peatra takto sa nespráva. On nikdy nebol taký a ani nikdy nebude, je to dobrý chalan alebo chlap, to je jedno. ,,Sarah."smutne zo seba vydal moje meno a hodil sa mi okolo šiji. Ja som ho pevne objala. Veľmi mi ho bolo ľúto aj keď som nevedela čo sa stalo.
Počula som ako plakal na mojom malom rameni a cítila ako jeho malé slzy pomaly kvapkali na mojej vytŕčajúcej kosti. Chytila som ho za ramená a jemne odstrčila aby som sa mu mohla pozrieť do očí. ,,Čo sa deje?" Znova som sa spýtala. Ale tento krát mi už odpovedal.
,,Margaréta, on ju zabil."
(keď nevieš kto je Margaréta tak vysvetlenie nájdeš v III. Kapitole.) Rozplakal sa.
,,Čože?! A kto?!."vystrašene som na neho hľadela. ,,Otec. Našiel som ju na zemi bez prstov a jednej nohy, mala odrazené uši a vypichnute oči a rozreranú tepnu na hrdle a ruke, v ktorej bol popísaný papier. Písalo sa na ňom že ma potrestal za to čo som urobil a tie hodinky neprestane hľadať kým ich nenájde.. "smutne dodal. Nechápavo som sa ho pýtala:
,,a prečo ju zabil, prečo to urobil?!" ,,Chce hodinky, mňa si odchytili jeho muži pred 2 dňami a vydierali ma aby som im povedal kde sú. Ale problém je v tom že zabijú každého ,kto ich niekedy držal v ruke. Sarah, on si ide pre teba!" Od strachu som zamrzla. ,,Ako sa len budem brániť? Ako sa záchranim?"
Rozmýšľala som.
,,Sarah! Musíme ísť." Povedal vystrašene.
,,Peater stoj! Čo si urobil? Čo si dočerta urobil Peater?" váhavo som sa spýtala. Nastalo ticho. ,,Peater!"  ,,Ukradol som mu 140 000! stačí?" Skríkol. Ticho som naňho hľadela: ,,Dobre, dobre." Odfukla som si. ,,Vysvetliš mi prečo si ich ukradol?" ,,To boli moje peniaze, matka mi ich zanechala a Margaréta bola vážne chorá a operácia bola veľmi drahá. Musel som niečo urobiť aby som ju zachránil."
Ticho som rozmýšľala čo bude ďalej. ,,Sarah!musíme ísť, on ťa nájde a zabije!" 

.........

V ČASEWhere stories live. Discover now