Niesol má na rukách celý zvyšok dňa, až kým sa začalo stmievať.
Zastali sme pri vysokánských vrbách.
,,Tu sa utáborujeme"
povedal a pomaly má posadil na zem. Rozložil oheň, a ohraničil ho kameňmi aby sa oheň nerozšíril po celom lese.
,,Nie je ti zima?"
starostlivo sa ma opýtal.
,,Em...Nie"
šťastne som vyštekla.
Privinul si ma do jeho svalnatého náručia.😉
Chvíľu som sa tvárila že neviem čo robí ale páčilo sa mi to, preto som nič nepovedala. Keď som zdvihla hlavu, všimla som si aký je pekný. Jeho sivé oči priam žiarili.
Peater vyzerá takto:
{No nieje nádherný?!
A ešte to telo😍.}
,,Čo je!?"s nadvihnutým obočím sa má opýtal.
Zarazila má jeho otázka, čo som mu mala povedať, že je tak sexi, že nemôžem odtrhnúť oči? No určite nie!
,,Nóó... mal si na čele malú mušku"vyhovárala som sa.
,,Aha, nechceš si pospať?"s úsmevom na tvári sa ma opýtal.
Prikývla som, a s hlavou som si našla miesto na spanie, na jeho krásne svalnatej hrudi.
O niekoľko sekúnd som zaspala. Zobudila som sa až ráno. Keď som si pretrela oči dlaňami, uvidela som že on tam nie je.
Preľakľa som sa: ,,Kde mohol ísť? Nechal ma tu?"vŕtalo sa mi hlavou. Vstala som a poobzerala sa okolo seba. Slnečné lúče žiarili, a prenikali cez zelené lístia
stromov. Až vtedy som si všimla, aké to tam je nádherné. Vtáci šťastne štebotali, veveričky skákali od stromu k vedlajšiemu, motýle nádherne lietali okolo mňa, a pristávali na mojich rukách. Bola som ako Snehulienka 😂. Zatiaľ kým som si užívala tu krásu ,ktorá ma obklopovala, zapučula som šum. Šum vody.
Následovala som ho a keď som bola dosť blízko, uvidela som malé jazero
,do ktorého padal vodopád.
Bolo to nádherné. Pomaly som sa približovala, ale neuvedomovala som si že predo mnou bol veľký spad. Urobila som ešte jeden krok a kotúľaľa som sa dole kopčekom. Zastavili ma korene stromov ,ktoré vytŕčali zo zeme. ,,Áu"zakňučala som, a spomenula si na moju ranu na bruchu. Ruku som si silno pritlačila na ranu. Neviem prečo som to urobila, asi som si myslela že utlmím bolesť. Pomaly som sa zodvihla.
Pozerala som v pred, hovoriac:
,,Och aký je sexi."
Peater pláva v tyrkysovom jazierku a má nádherne vypracované telo, a ešte je aj pekný, múdry, starostlivý a ten,
ktorý mi zachránil život. Bol tak sexi, až sa mi rozbušilo srdce. Dostala som nápad, že vôjdem za ním do vody a nastraším ho. Obliekla som si tu bielu košieľku, v ktorej som sa zobudila ešte v roku 2019. Kraťasy som si vyzliekla a nechala si len ružové tangá
Calvin Klein. Pomaly som sa prikrádala. Tak som sa sústredila až som nepozerala kde je, pozerala som len pod svoje nohy. Vošla som do vody a zodvihla hlavu. On tam nebol. Kráčala som vo vode bližšie k vodopádu, ale on nikde nebol. Bolo tam veľké ticho a ja som sa začala báť. Zrazu ma niečo prudko stiahlo pod vodu a ja som sa nestihla nadýchnuť. O niekoľko sekúnd som sa vynorila sediac na Peatrovi.
,,Preboha, vieš ako som sa bála?"kričala som.
Nohy som mala na jeho ramenách a držala som sa Peatrovej hlavy, aby som nespadla. Začal sa smiať:,,Máš peknú postavu, hlavne prsia,"
,,Čože?"čudovala som sa.
Pozrela som sa na moje prsia, a až vtedy som si uvedomila že moja biela a totálne mokrá košieľka, sa mi nalepila na
hruď-prsia a začala presvitať. Takže mi bolo vidno všetko. Pustila som sa jeho hlavy a zakryla si prsia rukami. Začala som strácať rovnováhu na jeho ramenách, padala som z neho, ale on ma zachytil. ,,Uf, ďakujem"
poďakovala som mu. Pozrel na mňa a spustil: ,,Aj za toto mi poďakuješ?"pousmial sa a zhodil ma z jeho ramien do vody. Vynorila som sa a začala som mu špliechať vodu do tváre.
,,Toto je vďaka?"opýtal sa.
Ja som neodpovedala, a prestala som. Rana ma trošku poštipkala, ale bolesť ustála.
{On},,Vybubkaná?"
{Ja},,Do rúžova,...A ty?"
{On},,Vybubať sa do rúžova je nemožné, keď spíš vedľa osoby ,ktorá chrápe ako hroch!"uťahoval si zo mňa. Udivene som na neho vypúlila oči:
,,To ako fakt?,tak toto ti nedarujem!"lišiacky som sa vyškerila a špliechala som mu znova vodu do tváre. Bol odomňa len meter a pól. Zatvoril oči a priplával ku mne, chytil mi ruky jeho jednou rukou a pritlačil mi ich k telu.
,,Tak teraz prestaneš?"
keď dopovedal, chytil mi tvár a vášnivo ma pobozkal. Strčil mi jazyk do úst, ale vtedy som sa od neho odtlačila a dala mu poriadnu facku. ,,Áu"zakňučala som, pretože som mu dala takú silnú facku až ma pálila celá ruka. Akoby mi ju rezali.
Otočila som sa mu chrbtom a začala som plávať k brehu.
,,Sarah! prepáč mi to,
já....já neovládol som sa!
Prepáč!"kričal.Tak a je to tu, prvá pusa medzi Peatrom a Sarah.
Dúfam že sa páči moja kniha. Pozrite sa aj na moju kamku: SamClarkee
Je fakt dobrá. Tak zatiaľ Ahoj 😘😉
YOU ARE READING
V ČASE
Fantasy19ročné dievča Sarah Trufflová cestuje V ČASE. Stretne sa s nebezpečnými ľuďmi ale aj si nájde veľa priateľov. ............................................................. POZOR!!!!!!!!!!!!!!!!! Príbeh môže obsahovať vulgarizmy a sex scény. Čítaš...