#8

7.3K 133 7
                                    

Ajansa gelirken arabayı Mert kullandı şoförü bugün çalışmıyordu. Yolda giderken tatlı tatlı sohbet ediyorduk.

-Bu arada bugün çekimler var ve sende geleceksin .

- Ama düzeltmem gereken dosyalar var..

-Sen benimle geliyorsun O dosyaları da başkası düzeltir.

-Tamam.

-Arabayı park etti ve yaklaştı ;

-Her an yanımda ol istiyorum yıllarca bekledim ben seni ve şuan tadını çıkarmak istiyorum. Bırak da doya doya seviyim seni..

Emniyet kemerimi çıkardı ve geri çekilip arabadan çıktı. Kalbim hiç olmadığı kadar çok atıyordu ve evet o beni çok seviyor ben de onu her zaman çok seveceğim. .

Mert'le birlikte çekim alanına girdik. Ekip hazırlıkları yaparken Mert de mankenin yanına gitti ve bende hazırlıklara yardım etmeye başladım ama gözlerim Mert'deydi. Gözlerim istemeden onun olduğu tarafa gidiyordu. Sonra bir şey fark ettim manken Mert'e çok yakın davranmaya başladı. Onlara her baktığımda sinirlenmeye başladım ve yanlarına gittim.

-Eee içecek bir şeyler ister misiniz?

Manken: Olur canım ya

Mert: Nida varya tam zamanında geldin ağzım gerçekten kurumuştu bana bir limonata getirirmisin ?

-Tamam hemen getiriyorum. .

Mert: Deniz sen ne alırsın?

Manken(Deniz): Ben de bir detoks suyu alabilirim. Ama taze sıkılmış.

*Detoks suyu mu kız çubuk gibi hala diyet yapıyor ya ay g*tüm

Limonata ve detoks suyunu sıkıp götürürken onları dinlemeye başladım:

Deniz : Ya hayatım işte çekimler bitince biraz eğleneceğiz ne var ki bunda..

Mert : Bilmiyorum ya hiç havamda değilim o kadar sesi başım kaldırmaz yani.

Deniz : Sende iyice yaşlandın hee.

Mert : Ne yaşlanması be tamam geliyorum.

Deniz : Ha şöyle merak etme çok eğlenecegiz.

Mert : ...

*Of ne eğlenmesi ya nereye gidecekler acaba :(

İçecekleri götürdüm ve çekimler başladı kadın iyice sinirlerimi bozdu ama kimseye fark ettirmedim.

__________

Mert: ARKADAŞLAR BURAYA BAKARMISINIZ?
Çekimler bitti emeği geçen herkese teşekkür ediyorum dağılabilirsiniz..

Ekip toplanırken mutfağa Mert'in yanına gittim onun partiye gitmesini engellemem lazım* ona fark ettirmeden arkasına geçtim ve beline sarıldım;

-Mertt?!

-Nidaa sen gitmemişmiydin?

-Gitmem mi gerekiyor? Yani ben biraz otururuz diye düşünmüştüm de neyse.

-Dur dur dur.

Kollarımdan tuttu ve yavaşça beni mutfak tezgahına yasladı. Yutkundum ve şaşkın bir şekilde ona bakmaya başladım.

Mert: Oturmak için koltuğa gerek yok bence..

-Bencee koltuk iyi olur ya..

-Birtanem bugün işim var ama yarın mutlaka konuşuruz olur mu?

-Iı ne işin varmış?

Hala tezgahta oturuyordum*

-Akşam bir kutlama yapılacak oraya gideceğim..

-Ee daha güneş batmadı kii.

-Bide bugün baya yoruldum dinlenmek istiyorum ertelesek?

-Tamam tamam yormayayım ben seni.

Tam aşağıya inecekken belimi kavradı*

-Sen tam olarakta ne yapmak istiyorsunn?

Gözlerini merakla gözlerime getirmiş öylece bakıyordu ben de hemen*

-Sohbet etmek.

-Hmm..

Cansu(ekip yönetmeni): Mert Beyy!

Mert'i arıyordu. Mert beni belimden tekrar tuttu ve aşağıya indirdi başımı eğdim.

Cansu: Mert Bey biz gidiyoruz .

- T-tamam Cansu.

Ayağı kalktım;

-Mert sen bugün gerçekten yoruldun galiba bide akşam partide yorulma bence?

-Nida ?! Seen benim partiye gitmemi istemiyorsuun şimdi anladıım.

-Yok ya ne alaka ben sadece sen yorulma diye.

Mert'in partiye gitmesini engelleyemeden yanından ayrıldım mekandan çıktım ve eve doğru gitmeye başladım. Sonra çantamı unuttuğumu fark edip geri döndüm çantamı mutfakta unutmuştum çantamı elime alıp dışarı tekrar çıkınca gözlerimden yaşlar döküldü..

Yutkunamadım..

Bakın baya uzun yazdım degerimi bilin falan dkfbrj . Neyse begendiyseniz siz ne yapacağınızı biliyorsuunuuz yorum da yapmak isterseniz bekliyoruuum! !



Patron Sevdası💖 +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin