#7

7.8K 127 4
                                    

-Nasıl yani ?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

-Nasıl yani ?

-Nida sen?!

-Mert Bey siz yani 'Mert' misiniz??

-İnanamıyorum seni gökte ararken yerde buldum..

O an ikimizde birbirimize sustuk ve Mert Bey yani çocukluk aşkım bana öyle bir sarıldı ki.. Nefes alamadım. Sonra çekildi ve ellerini yüzüme sardı.

-Nida ben seni çok özledim yıllarca seni bekledim ya nasıl anlamadım yanı başımdayken seni nasıl göremedim.. Özür dilerim.

-Mert'in yüzüne baktım ve o benden özür dilerken.. Dudaklarına yaklaştım yaklaştım ve öpmeye başladım sonra çekildim;

-Sus özür dileme sadece tadını çıkar..

Öyle yumuşak öpüyordu ki öyle tatlıydı ki, yüzlerce kez bu anın hiç bitmemesini diledim içimden..

Dakikalarca öpüştük sonra elimden tuttu ve beni bir yere götürdü sahildeki gizli yerimize orayı mükemmel bir yere dönüştürmüş..

-Burayı hatırlıyor musun?

-Hatırlamaz mıyım caddeden her geçişimde buraya iniyorum..

-Seni çok seviyorum ben :)

-Bende seni..

-Sen de beni ne?

-Sonsuz seviyorum..

Tekrar buluştu dudaklarımız.. Birbirimizle tatlı tatlı sohbet ederken zamanın nasıl geçtiğini anlamamışız ve akşam olduğunu fark edince Mert beni eve bırakmak için kalktı..
________

Arabayı durdurdu ve ben aşağıya indim kapıya gittim arkamı dönüp Mert'e bakacakken o da beni yavaşça öpüyordu.. çekildiğinde arkama bakmadan hemen içeri koştum..

Balkondan baktım o da bana bakıyordu hafif sırıttı ve arabasına döndü..

____________

Zrrr zrr..

Bu sefer alarm kısa çaldı çünkü ilk defa çok mutlu uyandım, severek, sinir değil de heyecan hissediyordum içimde..

Kalktım üzerime birseyler giydim:

Yani ne yalan söyleyeyim bugün biraz fazla şık görünmek istiyorum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yani ne yalan söyleyeyim bugün biraz fazla şık görünmek istiyorum..

Takside süslenirken adam bana 'inebilirsiniz' dedi ben de utanarak ücreti verip indim.

*Taksiciyede rezil oldum ya gözüm açık gitmem artık off..

Kendime kızarken kahvaltı hazırlıyordum;

Mert: Günaydınnn güzelim..

- :) Sanada.. Y-yani sizede günaydın Mert Bey.

-Bey?

-Mesai saatlerindeyiz değil mi?

-Ha disiplin diyorsun yalnız ben pek kurallara uymayı sevmem bilirsin..

Dedi ve boynumdan öptü arkamı dönüp ;

-Mertt

-Bey'e noldu?  :)

-Kurallara nolduysa Bey'e de o oldu :)

-Ha şey diyosun ben de kural sevmem.. Yani öyleyse bana uyar.

Yaklaşmaya devam ediyordu zaten az daha yaklaşsa yapışıcaz. Kafasını elimle geriye çektim.

-İş saatlerinde bu kadar yakın olmamız uygun mu?

-Ya Nida benim evimdeyiz kim var ki sen ve benden başka ?

-Biliyorum ama yani ben..

-Utanıyorsun :)

-...

Gerçekten utanıyorum yani napıyım.. Ama sonunda beni utandırmaktan vazgeçip kahvaltıya oturdu. Sonra da ajansa yol aldık...

Bölüm biraz kısa oldu ama çok yakın zamanda bir bölüm daha atacağım okuduğunuz için teşekkürler beğendiyseniz yıldıza basmayı ve yorum yapmayı unutmayıııın :)




Patron Sevdası💖 +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin