Yürürken bi anda eve geldiğimi hatta biraz uzaklaştığımı fark ettim. Geri dönüp apartmana girdim. Kafam çok dalgındı ve nefes almaya ihtiyacım vardı. Mert'e inanmak istiyordum ama olmuyordu söz geçiremiyordum kalbime. Sadece uyumak istiyordum sadece.. Yatağıma uzandım ve uyumaya çalıştım ama olmuyordu düşünmeden edemiyordum. Yatağımın yanındaki uyku hapını içtim ve..
___________
Zrr Zrr zrr... SAAT 02.00
( Mesaj sesi ):
'MERT' kişisinden bir mesajınız var!
-Günaydın. Yorgunsan bugün ajansa gelmesende olur..
*Bi dakika ya alarmımdan 2 dk sonra attı mesajı gözlerimi açar açmaz nasıl yani nereden bilebiliyor?
Biraz erken kurmustum alarmı ama 2 saat sonra çıkardım evden mutlaka. Neyse sanırım ajansa gideceğim. Ama önce Mert'in evine.
Mert'in evine girdim geldiğimde dışarıda havuzdaydı pencereden bakmıştım ona. Ama o kahvaltıdan önce yüzmez ki?! Yani ortada bulaşık da yok kahvaltı yapmadı mı acaba? Neyse belki birinin bekliyordur.
Kendi kendime düşünürken kahvaltıyı hazırlamıştım bile. Ama onu bekliyordum çünkü yanına gitmek istememiştim.
Az sonra anahtar ve kapı açılma sesi duydum Mert'in mutfağa girer girmez beni görmesini istemedim ve masaya oturdum. Evet sandalyeye değil masaya :)
Mert yukarı çıktı 15 dk sonra geri geldi elinde bir havlu ile saçını kuruluyor diğer havluda bel altında sarılıydı. Mutfağa girdi ama beni görmedi. Şaşırdım ve ona baktım kulağındaki kulaklıkla oldukça dalgın görünüyordu. Buzdolabından su şişesi aldı ve bir kısmını bardağa döktü ve şişenin kapağını kapattı ensesine koydu.
Mert şişeyle uğraşırken masadan tezgaha geçtim o an ve oturdum. Mert buzdolabının kapağını kapattı ve arkasını döndü. Beni gördüğü an şok oldu sanırım ağzı açık bakıyordu çünkü. Ne yapacağımı bilmiyordum ama kalbimin sesini dinledim. Mert'in dudaklarına yaklaştım gözlerimi kapattım ve onu öptüm evet hemde doyasıya. Mert önce durdu hala burada olduğuma inanmıyor gibiydi ama ben devam edince o da öpmeye başladı. Beni kucaklayıp öperek merdivenlerden çıkardı deli gibiydik durmuyorduk. Merdivenin tam karşısında yatak odası vardı buraya ilk defa giriyordum hemde Mert'in kucağında öpüşmeye devam ediyorduk ve yatak odasına girdik. Mert beni yatağa yatırdı ve üzerime yattı. Boynumdan öpmeye başladı yavaş yavaş karın bölgeme iniyordu-
________
Gözlerimi açtığımda yanımda sevdiğim adam ve üzerimizde ince bir örtü. Üzerimde sadece iç çamaşırlarım vardı ve kıyafetlerimi tekrar giymek yerine Mert'in dolabından bir beyaz gömlek alıp üzerime giydim. Anlarsınız ya :)
Aşağıya inip saate baktım. 1'e geliyordu saat. GECE*
Anneme ne diyecektim?? Hemen Cansu'yu aradım. Anneme işin uzadığını ve Cansu'larda kalacağımı söylemesini istedim. Cansu'nun evi bizim ajansa yakındı bu yüzden böyle bir yalan söylemiştim. Cansu mesaj attı:
-Söyledim tamam sabah geç kalmasın işe dedi.
-Teşekkür ederiim kuzuum.
- :)
Şükürler olsun ki bunu da halletmistim. İçim rahatlamıştı ve Mert'in yanına geri döndüm. Ne güzel uyuyorsun sevgilim..
Eveet kavgadan sonra büyük mutluluk.. Beğendin mi? Eğer beğendiysen oylaa ve yoruum! Sizin istekleriniz ne kadar olursa o kadar zamanda bölüm atacağım zaten hazırda tutuyorum bölümleri siz isteyincede paylaşıyorum neyse çok konuştum görüşürüzz! !