#9

6.9K 135 10
                                    

O an sadece kaçıp gitmek istedim ve Mert beni gördü

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

O an sadece kaçıp gitmek istedim ve Mert beni gördü. Arkamı dönüp hızlıca koşmaya başladım peşimden geldi tabiki.

-Nidaa! Dur!!

Durmadım koştum ve tam o an taksi yanıma durdu bindim eve gitmeye başladım. Arkama bakmadım ve peşimden gelmediğinden emindim artık. Taksi evin önünde durdu ve bende ücreti ödeyip indim.

*Gözyaşlarım bitmek bilmiyordu gördüğüm şey de.. ah tamam hatırlamak istemiyorum. Ama aklımdan da çıkmıyor.

Eve girdim ve biraz dinlendim sonra balkona bir baktım akşam olmuş. Evden çıktım içeride durmak istemiyordum dışarıda gökyüzüne bakmaya başladım biraz. Yalnız kalmaya ihtiyacım vardı doğrusu. Sahil kenarına gittim kayada oturmaya başladım ki arkamda birini hissettim..

Mert'in ağzından ;

*Ah şükürler olsun ki buradasın anla beni n'olur o kızı ben öpmedim. Anla beni sevgilim, ilk ve son aşkım dinle beni..

-N'olur 2 dakika dinle beni !

-Ne diyebileceksin ki sen nasıl bi alçaksın benim bu zamana kadar sana karşı hissettiğim her şey güzeldi. Ya şimdi?

-Nida bak ben o kızı öpme-..

-Gözlerimle gördüm gözlerimle.

Mert yaklaştı*

-Ben seni seviyorum sadece seni ve o kızı öpmedim!

Nida iki eliyle Mert'i göğsünden tutup itti*

-Senden nefret ediyorum!!

Bunu söylerken gözyaşlarını tutamadı ve ağlamaya başladı;

-Allah belanı versin! Anlamalıydım zaten sabahtan beri çok yakındınız!!

-Sadece iş sadece !!

Mert tekrar yaklaştı ve Nida onu bütün kuvvetiyle itti*

Nida Mert'i iterken ayağı kaydı ve Mert o an Nida'yı dirseklerinden tuttu. Birbirlerine bakmaya başladılar;

Mert: Nida sana yemin ederim ben o kızı öpmedim yemin ederim!

-Benim gördüğüm neydi o zaman hı?

-O beni öptü.

-Ya sen ona demekki yavşadın ki kız öptü seni!!

Mert gökyüzüne baktı derin bir nefes aldı..

Nida'nın ağzından :

Ne de güzel adem elması var. Başkasına nasıl baktın sevgilim başkasını nasıl öpdün?

-Mert .

Efendim dermiscesine bir bakış attı*

-Tamam sakinim ama aynı zamanda da çok yoruldum sonra konuşalım.

-Eve bırakayım mı?

-Hayır yürümek istiyorum. Nefes almaya ihtiyacım var.

-Peki..

-Nida !

Arkamı döndüm efendim dermişçesine bir bakış attım*

-Sen ne düşünürsen düşün ben o kızı öpmedim ve seni kalbimin bütünüyle herşeyden çok seviyorum..

Eveeet bölüm biraz atraksiyonlu oldu yeni bölümü bi kaç günde yazmaya çalışacağım. Birde kitabımı beğeniyorsanız beğeneceğini düşündüğünüz arkadaşlarınıza önerirmisiniz? Bu aralar okunma azaldı da..

Patron Sevdası💖 +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin