#12

5.4K 112 7
                                    

Az sonra Mert arabaya bindi, sürmeye başladı. Bizim eve gidiyorduk akşam yemeği nasıl olacak acaba diye dalmıştım düşüncelere.. Sonra kendime geldiğimde Mert gözlerini üzerime dikmiş öylece bakıyordu. Etrafa bakındım eve gelmiştik.

-Aşkım ne bekliyoruz hadi inelim.

-Yani bitanem ben sana bi saattir hadi inelim diyorum duymuyorsun?

-Dalmışım ya öyle hadi gel.

Yukarı çıktık zile basmak yerine anahtarla açtım kapıyı Mert'i kapının girişindeki mutfağa soktum. Ve annem geldi yanıma.

-Kızım niye zile basmadın?

-Hiiç annecim ya kaldırmak istemedim.

-İyi gel hadi yemek hazır seni bekliyorduk.

-Tamam annecim.

Annemi bir şekilde mutfağa gönderdim ve arkasından gittim. Annem Mert'i görünce çok mutlu oldu. Sarıldılar ve sofraya geçtik..

Annem: Kızım nasıl karşılaştınız ya?

-Anne Mert benim patronum :)

Annem: Gerçekten mi??

Mert: Evet Sevim teyzecim.

Babam: Ee Mert söyle bari bizim kız nasıl işinde ?

Mert: Valla Aziz Amcacım, Nida işinde çok başarılı, dedi gözlerime bakarak..

Bende onun gözlerine baktım parlıyorlardı.. Çok seviyorum seni be adam.

Telefonum titredi ve masadan alıp mesaja baktım. Mert mesaj atmış.

-Bende seni..

İyide ben onu sesli söylemedim ki? Yani inşallah!

-Seni seviyorum dediğimi nereden biliyorsun sesli mi söyledim?!

-Hayır aşkım merak etme sesli söylemedin içime doğdu.

Mert'e dönüp gülümsedim ve ailemle sohbet etmeye devam ettik.. Ailem Mert'i çok seviyordu ve bende hemde herşeyden çok..

_______

Akşam yemeği bittiğinde salona geçtik beraber orada konuşmaya devam ettik. Küçükken biz Mert'le hiç ayrı kalmazdık sabah 9'dan akşam 8'e kadar hep beraber olurduk yıllarımızı geçirdik beraber sonra lise döneminde ben de Mert de yurtdışına gittik o doğada fotoğrafçılık eğitimi aldı bense sanat yani müzik ve resim dallarında eğitim aldım. Ama şuan ilk işim olduğu için ve bölümüme uygun bir iş bulamadığım için ajansda asistanlık yapıyorum.

_______

Salonda anne ve babam muhabbete doymamış halde konuşup duruyor konu üzerine konu açarken Mert lavabo izni aldı ve giderken bana kaş göz yaptı yani açıkça söylemek gerekirse 'gel' demeyi beceremedi ama ben anlarım sevgilimi o kalktıktan bir dakika sonra bende mutfağa doğru gidermiş gibi yapıp lavaboya girdim. Kapıdan girer girmez Mert beni kapının önüne alıp kapı ile kendisinin arasına sıkıştırdı kolunu başımın bitiş hizasına koydu ve ;

-Böyle iyiymiş hee.

-Sevgilim bizim evdeyiz?!

-Ee nolmuş?

-Yanii annem ve babam meyvesuyu getirmemi bekliyorlar?

-Tamam aşkım da ben sana nası doyucam?

-Doyamazsın

Dedim hafifçe gulumseyip göz kırptım ve kafamın yanındaki elini tutup çektim, kapıyı açıp dışarı çıktım.

_________

Sonunda sohbet bitmiş ve saat geç olmuştu Mert 'ben gideyim artık' demeseydi. Annemler daha ohoo..

Neyse Mert dış kapıdan çıktı ben de koşa koşa odama çıktım. Dolabımdan gecelikleri çıkartacakken kapının yanından biri geçti yani ben öyle hissettim döndüm baktım ve tam çığlık atacakken ağzımı kapattı çok korkuyordum hemde çok..

Patron Sevdası💖 +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin