#11

6.2K 116 8
                                    

Öylece Mert'i seyrediyordum başucunda.. Çok güzel uyuyordu çok seviyorum onu herşeyden çok. Sonra tam yaklaşırken uyanır gibi oldu onu tatlı uykusundan uyandırmak istemedim ve acıktım. Yani evet gece bu saatte yemek yiyeceğim olamaz mı yani ?

Neyse mutfağa indim ve buzdolabından domates salatalık peynir ve salam çıkardım. Sandwich ekmeğine onları koydum ve masada yemeye başladım. Sonra bir portakal suyu sıktım kendime. Dışarıdaki mükemmel hava eşliğinde içtim. Karnımı doyurduktan sonra yukarı geri çıktım. Üzerimdeki gömleği çıkartıp dolaba astım. Mert'in yanına sokuldum ve onla yavaşça dudaklarımı buluşturup uykuya daldım.
________

Muck..

Mert: Sevgilim uyan hadi..

-Hmm günaydın..

Yüzümde hoş bir gülümseme vardı sabah sabah.. Ee sen olsan mutlu olmaz mıydın bi uyanmışsın mis gibi bi koku seni öpüyor.. Hemde kahvaltı hazırlaman için!!

-Ya Mert insan bi kahvaltı hazır gel yiyelim diye uyandırırdı..

-Yani aşkım öyle de derim ama yalan olur :)

Yataktan kalkmak istemiyordum..

-Hadi ama. Peki bunu sen istedin..

Beni kucağına alıp mutfağa indirdi.

*Ya böyle bir öküz olabilir mi?!

Ben kendi kendime sinirlenirken o da buzdolabından sucuk,yumurta ve diger kahvaltılıkları çıkardı. Sepetten de bir kaç tane patates çıkardı..

-Aşkım sucuk yemesek mi ajansda ağzımın kokmasını istemem yani..

-Biz ajansa gitmeyeceğiz ki?!

-Ee bugün iş var ama.

-Sen benimsin her an her saniye. Evdede iştede.

-Tamaam senin istediğin olsun..

Mert sucuğu doğramaya başladı. Bende patatesi derkeen kahvaltıyı bahçeye hazırladık. Sabah güneşinde yavaş yavaş esen rüzgarla yapıyorduk kahvaltıyı. Masada yan yana sandalyelere oturduk ve başladık yemeye. Sucuktan bir dilim aldım ve;

-Aşkım çok güzel olmuş ellerine sağlık :)

-Bakıyım bii hmm!

Dudaklarıma yaklaştı ve öptü.

-Çok güzelmiş bee!

Yanaklarım kızardı. Ama seviyordu beni ve bende onu.. Biraz sessiz kaldıktan sonra Mert ;

-Nida?!

-Efendim aşkım?

-Sen bi aralar jimnastiğe gidiyordun hatta hatırlıyor musun gösteriler için benle hazırlanıyordun?

-Evet?

-Hala esnek misin yapabiliyor musun o hareketleri?

-Deneyelim gorelim bence ? :)

-Tamam doydun mu sen?

-Doydum doydum hadi :)

Mert çimlere geçip yattı ve dizlerini büktü. Bende üzerine geçtim..

-Vaay be hala aynı esnekliktesinn

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


-Vaay be hala aynı esnekliktesinn.

Gülümsedim sonra biraz sohbet etmeye başladık. Mert'le salıncakta oturduk. Akşam olmaya başlayınca Mert'e eve gitmem gerektiğini annemin merak edeceğini söyledim. O da ;

-Bende Sevim teyzemi görmek isterim açıkçası?

-Aa güzel olur aslında görüşseniz.. Annem seni çok sever biliyosun.

-Ee sever tabii :)

-Iyi o zaman sevgilim bugün akşam yemeğine sende gel?

-Çok isterim aşkım..

-Gelemez misin :(

-Hayır kesinlikle gelirim :):)

-Ya aşkııım seni seviyorum.

Dudaklarına yaklaştım ve o da yaklaştı sonra o tam beni öpecekken gülümseyerek geri çekildim.

-Öperim nasıl olsa.. Diye fısıldadı Mert.

-Bitanem hadi gidelim geç kalıcaz yoksa.

-Tamam sen bin ben geliyorum.

*Araba Anahtarını uzattı bende arabaya bindim ve Mert'i beklemeye başladım.

Eveet sence hikaye nasıl gidiyor? Yorumlara bekliyorum. Bu arada bölüm en az 100 okunmayı geçince yeni bölüm atıyorum ona göreee!





Patron Sevdası💖 +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin