#14

4.4K 112 5
                                    

Ajansa geldiğimizde Mert beni dürtüklüyordu. Yine uyuyakalmışım napıyım yani.. Neyse sonunda gözlerimi açtım ve kalkıp arabadan indim. Mert odasına girdi ve bende kendi odama. Sonra bir telefon geldi.

"Nida bir kahve getirirmisin?"

"Tabii Mert Bey hemen"

"Bu arada kendine de al uykun açılsın"

"Tamam"

Telefonu kapattı ama biraz samimiyetsiz değil miydi konuşma ya. Neyse ben kahve götüreyim. Kahve makinesinden bir kahve alıp Mert'in odasına götürdüm. Tık Tık..

'Giir.'

'Mert Bey buyrun kahveniz' diyerek eğildim ve masaya koyarken..

'Nida kapıyı kapatsana' diye fısıldadı Mert kapıyı kapattım.

"Aşkım sana söylemeyi unuttuğum birşey var ajansdaki telefon konuşmaları kaydediliyor."

"O yüzden soğuk davrandın yani"

"Evet. Yoksa ben sana ölürüm"

"Ya aşkım♡"

Gülümsedi ve  koltuğundan kalkıp beni masayla kendi arasına sıkıştırdı yaklaştı ve dudaklarımla buluşturdu dudaklarını.

"Aşkım biz evlenelim ya"

Şaşırdım biraz sonra cevap verdim.

"Ya bu burda mı edilir hem elinde yüzük bile yok Mert."

"Merak etme o da olur" dedi ve sırıttı.

"Neyse bitanem işim var benim" dedim odadan çıktım ve kendi odama girdim. Yarım saat sonra Mert odama girdi.

"Hadi hazırlan"

"Nereye?"

"Kahvaltı yapmadık değil mi?"

"Evet"

"Yani?"

"Tamam aşkım hazırım zaten çıkalım"

Ajansdan çıkıp bir açık büfeye girdik. Kahvaltımızı yaparken sohbet muhabbet derken saat 11 olmuş. Aceleyle tekrar ajansa döndük. İşler biraz yoğundu bu aralar. Yeni anlaşma için afiş hazırlanıyor..

_________

Akşam olmuştu ben hala odamda yoğun bir şekilde çalışırken telefon çalmaya başladı.

"Nida odama gel" dedi kapattı.

İkiletmetmeden gittim Mert'in odasına.

"Hadi çıkalım geriye kalan işleri de yarın yaparsın."

"Tamam aşkım eşyalarımı alıp çıkarım sen arabada bekle beni."

Onaylar şekilde başını salladı. Odama girip eşyalarımı aldım ve arabaya indim. Mert beni arabada bekliyordu kapıyı açtım içeri girdim. Mert beni eve bırakacaktı bir anda bizim evin yakınlarındaki sahilde durdu aşağıya inip "hadi gel" dedi. Bizim küçükken oynadığımız gizli yere girdik ve orda bir kutu vardı ve ışıklar Mert kutuyu eline aldı ve açtı.

"Benimle evlenir misin hayatımın anlamı ?"

"Evett Evett" dedim ve sarıldım sonra ellerimi yanaklarına sarıp dudaklarından uzunca öptüm. Biraz erkendi ama olsun o benim herşeyim tabiki evleneceğim. Orada biraz oturduk Mert benim dizime yattı. Bende saçlarını okşamaya başladım.

Tatildeyim pazartesi günü atıcam yeni bölümü int yok kb lütfen sizi seviyooruum.




Patron Sevdası💖 +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin