Lanet olsun günlerdir bu odayım ve elimden hiçbir şey gelmiyor. Poyraz denen adam bazı geceler yanıma geliyor uyuduğumu sanıp oramı buramı elleyip gidiyor ve bu beni çok korkutuyor.Bakışlarında hiçbir duygu kırıntı belirtisi yok. Hep soğuk gözlerle bakıyor. Ve ben en yakın zamanda buradan kurtulmalıyım.
Ailem, her şeyim.Kim bilir ne haldedirler. Ne kadar endişelenmişlerdir.
Hepsini çok özledim kii özellikle Ali'yi. Küçük erkek kardeşim. O doğduğu zaman çok kıskanmıştım. Ona yapmadığımı bırakmamıştım ama kısa zamanda her şeyim olmuştu.
Acaba şuan napıyorlardır.Beni arıyolarmıdır ? Keşke zamanı geri alabilsem. Keşke şuan odamda kitap okusaydım ve birden Ali odama girip eşyalarımı dağıtıp beni sinirlendirseydi.
Keşke bu lanet evde ve o lanet adamla beraber olmasaydım.
Kapının birden öküz gibi açılmasıyla yattığım yatakta oturur pozisyona geçip kimin geldiğine baktım ve gelen tabiki Poyraz'di.
"Niye odama öküz gibi daldınız Poyraz abicim ??"
Abicimin üstüne basarak söylemiştim. Ona baktığımda yine çenesinin kasıldığını gördüm.
"Bana bak eğer bir daha bana abi dersen konuşmak için bir dilin olmayacak !!! Anladın mı ???"
"Neden kızıyorsun ki? Sonuçta sen benden büyüksün ve Abim sayılırsın"
"Bana o siktiğimin yaş farkını açma anladım mı ? Sen benimsin ve hiçbir şey bunu değiştirmez. Ne siktigim yaş farkı ne de başka bir şey."
Öyle bir kürklemiştiki. Fark ettiyseniz kürkredi diyorum çünkü bildiğin aslan gibi kürkledi. Ve ben korkudan yatağa sindim.
"Sana anladın mı dedim"
"A-anladım"
Gerçekten çok sinirli gözüküyordu. Dengesiz daş jojuk.
"O zaman sevgilim hadi hazırlan"
"Neden?"
" Çünkü sevgilim ailem müstakbel gelinleriyle tanışmak istiyorlarmış."
Dedi ve kapıyı çarparak gitti. Ve ben tam anlamıyla sıçtım.
------------------------
Evet knklar yeni bölüm umarım begenirsiniz ve yaklaşık 560 küsürüz bu beni çok mutlu etti ama lütfen bol bol yorum ve vote
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafyanın küçük aşkı
RomanceZifiri karanIık kuyuIarın derinIiğinde buIduğum umut ışığımsın bebeğim.