1.Bölüm

85.3K 2.2K 822
                                    

Gözlerimi açtığımda tanımadığım bir odaydım. Oda da çoğunlukla kırmızı ve siyah renkler hakimdi. Yataktan kalkıp odadaki camdan dışarı baktım. Orman gibi bir yerdi. İyi de beni buraya kim getirdi ?

Kapıya gidip açmaya çalıştım ama sonuç başarısız. Ben de kapıya vurmaya başladım bir kaç dakika sonra iri yapılı bir adam açtı.

"Ne istiyorsun ?" bunu çok sert bir şekilde söylemişti korkmadım değil yani.

"Lütfen bırakın gideyim. Ailem merak etmiştir. " dedim

Beni birden kolumdan tutup yatağa fırlattı ve konuşmaya başladı.

"Kapa çeneni ve otur şuraya abi birazdan gelir." dedi ve odadan çıkıp kapıyı kitledi. Daha fazla tutamadığım gözyaşlarımın akmasına izin verdim.

Lanet olsun benden ne istiyorlar ki ben daha 16 yaşındayım. Üstelik kimseye zararım dokunmaz sessiz sakin biriyim şimdi bunlar benden ne istiyorlar. Allahım sen yardım et.

Ben böyle düşüncelerle boğuşurken göz kapaklarım daha fazla dayanamadı ve uykuya teslim oldular.

-----------------------

Uyandığımda hala aynı odaydım. Yatakta oturur pozisyona geçip beklemeye başladım. Bir kaç dakika sonra kapıdan kilit sesi geldi ve içeri yakışıklı bir adam girdi.

" Günaydın sevgilim "

--------------------

Merhaba arkadaşlar bu ilk bolum umarım beğenirsiniz lütfen vote ve yorum yapiniz

Mafyanın küçük aşkıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin