5.BOLUM

54.5K 1.6K 712
                                    

Multimedya: DURU

"Çok güzel olmuşsun."

Duyduğum cümleyle bir vampir misali başımı Poyraz'a çevirdim. Daha demin ben mi yanlış duydum yoksa Poyraz hani şu Arslan olan  bana iltifat mı etti. Kekelemeye özen gösterek konuştum.

"Teşekkür ederim. Sende çok yakışıklı olmuşsun."

Dedim. Piç bir sırıtmayla bana baktı ve konuşmaya başladı.

"Bana bilmediğim bir şey söyle güzelim."

"Ukala Piç ."

Diye mırıldandım.Bana dönüp bir bakış attı. Bir bayılacağım sandım ama hemen kendimi topladım.

"Seni duydum güzelim ve bunun cezasını çekiceksin."

Dedi ve evin zilini çaldı. Valla buraya ev demek ayıp olur ama nerdeyse bizim mahalle kadar bahçesi var. Dışı böyleyse içini tahmin bile etmek istemiyorum. 1-2 dakika sonra kapıyı orta yaşlarında bir kadın açtı ve ;

" Poyraz, oğluşum"

Diyerek Poyraz'a sarıldı kadın. Yanaklarını öpüyor ve sıkıyordu. Vay be bizim Kötü çocuk Poyraz aslında ana kuzusuymuş. Ben bunları düşünüp gülerken Poyraz bana bir bakış attı. Nerdeyse ülkeyi terk edicektim.

Poyraz'ın annesi, Poyraz'a bir kaç dakika daha sarıldıktan sonra ardından hemen bana sarıldı ve Poyraz'a yaptıklarının aynısını banada yaptı. Poyraz'a baktığımda bize sırıtarak bakıyordu.

Kadın benden ayrıldıktan sonra içeri geçtik. Salonda Poyraz'ın babası olduğunu tahmin ettiğim bir adam vardı. Onlada selamlaştıktan sonra koltuklara oturduk.

Poyraz'ın annesi ;

"Poyraz, gelinimiz anlattığın kadar güzelmiş. Melek gibi maşallah." dedi.

Ve ben şuan domestek gibi kızardığıma eminim.

" Evet Poyraz, 40 yılın başı kedi olalı bi fare tuttun." dedi. Poyraz'ın babası ve ben şuan dometeslikten patlıcana terfi etmiş bulunmaktayım. Poyraz'a baktığımda onunda sırıtarak beni izlediğini gördüm.

Bende usulunca "teşekkür ederim efendim" dedim.

Poyraz'ın annesi; " kızım biz senin ailen sayılırız. Artık bize anne ve baba de." deyince usulca başımı sakladım. Allah'ım sen beni neyle imtihan ediyorsun.

Ahmet Baba'nın - Poyraz'ın babası- isteği üzerine sofraya geçtik. Masa o kadar özenle hazırlanmıştı kii hayatımda bir daha böyle bir masa görüceğimi sanmıyorum.

"Eee söyleyin bakalım nasıl tanıştınız ? "

Sena annenin - Poyraz'ın annesi- sorusu üzerine gözlerimi Poytaz'a diktim ve ikimizde aynı anda söyledik.

"Okul da"

"AVM"

İkimizde farklı cevaplar verdiğimiz için Sena anne bize anlamayan gözlerle bakıyordu. Poyraz'a bakınca onunda bana ümit dolu gözlerle baktığını gördüm.

"Şeyy... Aslında şöyle oldu tanışmamız. O gün biz okul çıkışında çarpıştık. İşte sonra ben kızlarla AVM'ye gittik. Sonra ne göriyim Poyraz karşımda duruyor. Oysa sen beni takip et. İşte ondan sonra tanıştık." dedim.

Kadın başını usulca salladı. Tam başka soru soruyordu ki Poyraz araya girdi.

"Bence yemeğimizi yiyelim anne."

Yemek yedikten sonra masayı toplamaya yardım ettim. Sonuçta kendimi pis bir kız olarak gösteremezdim. Zaten Poyraz da babasıyla beraber yukarı çıkmıştı.

Poyraz aşağı inip yanıma geldi.

"Hazırsan çıkalım." dedi.

Mafyanın küçük aşkıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin