6.BOLUM

48.8K 1.6K 665
                                    

Multimedya: Poyraz

Poyraz'ın dediği şey üzerine usulca başımı salladım. Sonra evden çıkıp arabaya gittik. Annesi kalmamızda baya ısrar etmişti ama Poyraz kabul etmedi. Tekrardan geliriz dedi. Tam gözlerimi kapatıp uykuya dalacakken Poyraz'ın o mest edici sesini duydum.

"Cezanı çekmeye hazırmısın güzelim ?"

Poyraz'ın dediği cümleyle beraber bedenimi bir korku kapladı. Psikopat  unutmamıştı ona Piç deyişimi. Kekelemeye özen göstererek konuştum.

"Neden kii ben hiçbir şey yapmadım."

"Ahh güzelim anlamamazlıktan gelme. Bana Piç dedeğini unutmadım ve cezasını çekiceksin."

"Sen de ne kendini beğenmişsin. Dedim noldu yani. Yanın mı gitti?"

Poyraz'a baktığımda çenesinin kasıldığını gördüm. Buda demekki sinirlendi. Lanet olsun ki şu dilime sahip çıkamıyorum.

"Şansını zorlama güzelim istersen ?"

Bunu dişlerinin arasından tıslayarak söylemişti. Ben de başımı cama yaslayıp dışarıyı izlemeye devam ettim. Şuan an bu olanlar bana o kadar yabancı ki daha 1 ay önceye kadar tipik liseli bir kızdım. Şimdiyse bir psikopatın elinde mahkumum.

Hayat o kadar acımasızki hiçbir zaman benden yana olmadı. Hayatım boyunca hep ezildim. Kimsenin gözünde değerim yoktu tabi ailem dışında onlar her zaman yanımdaydılar beni hep sevdiler korudular. Annem hep "Sakın kimsenin seni üzmesine izin verme." derdi. Ama hayat adil değil.

Arabanın durmasıyla geldiğimizi anladım. Poyraz'ı beklemeden eve girdim ve hemen odama çıktım. Hemen uyumak istiyorum bugün gereğinden fazla şey yaşadım.

Poyraz'ın ailesiyle tanışman. Gerçekten inanılmazdı. Ailesini görünce kendi annem ve babam aklıma geldi. Annem de benin yanaklarımı sıkarak öperdi. Ve en önemlisi Poyraz'ın bana iltifat etmesiydi. Gerçekten gereksiz yere çok mutlu etti beni bu olay.

Tam elbisemi çıkarıyordum ki içeri bir adet yarı çıplak Poyraz Arslan girdi. Heyt be çocuktaki kaslara bak. Ben onu ağzımın suları akarak keserken göz göze geldik ve sırıtmaya başladı.

"Ahh biliyorum güzelim çok yakışıklıyım ama bu kadar da belli etme."

Pis Egoist !

"Hah hiçte bile maymun bile senden daha güzeldir." dedim

"İstersen güzelim şansını zorlama. Ve soyun hemen."

"Anlamadım"

Ne diyo lan bu soyun falan ırzımamı geçecek napıcak. Korkuommm

"Neyini anlamadın. Soyun ve yatağa gir yoksa ben seni büyük bir zevkle soyarım."

Dedi. Titreyerek dediğini yaptım yoksa Poyraz beni gerçekten kendi soyardı. Ve şuan Poyraz'ın karşısın iç çamaşırlariyla duruyorum. Aman allahim bu çok utanç verici. Poyraz'a dönmemle dudaklarıma yapışması bir oldu.

1-2 dakika şaşkınca ona baktım gözlerini kapatmıştı. Hemen kendimi toplayıp onu itmeye çalıştım ama bana mısın demedi. Alt dudağını ısırınca geri çekildi.

"H-hemen y-yatağa geç."

"N-neden?"

"Sana yatağa geç dedim."

Dediğini yapıp yatağa geçtim. O da odadan çıktı. Yaklaşık yarım saat sonra odamın kapısı tekrar açıldı ve yatağın diğer tarafında bir ağırlık hissettim. Tam dönücekken belimde hissettiğim kollarla olduğum yerde kaldım gelen Poyraz'dı.

"Seni seviyorum Küçüğüm. İyi ki yanımdasın."

Oha Poyrax beni seviyor...

------------------------

Merhaba umarim begenirsiniz güzel olduğunu umut ediyorum ve whatsaap grubumuza girmek isteyenler özel numaralarını atsınlar. Vote ve bol bol yorum istiyorum and i love youu :)))

Mafyanın küçük aşkıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin