Poyraz'ın sesiyle Rüzgar'ın üstümden kalkmadı bir oldu. Ardından bellinden bir silah çıkardı. Bende o sırada korku dolu gözlerle ona bakıyordum. Beni birden kolumdan tutup kaldırdı ve dışarı çıkardı.
Karşımda Poyraz'ı görmemle içimde bir sevinç dalgası oluştu. Poyraz ilk olarak beni süzdü ve ardından elindeki silahla havaya ateş etti. Üstüme baktığımda sadece pantolonum ve südyenim vardı. LANET OLSUN bu çok utanç verici.
Silahın soğuk ucunun başıma değmesiyle neye uğradığımı şaşırdım. Poyraz'a baktığımda gözlerinde ilk defa bir duygu gördüm. Endişe benim için endişeleniyor muydu ?
" Bırak Lan Kızı !!! "
Diye kükredi Poyraz. Bunun üzerine Rüzgar iğrenç bir kahka attı.
" Neden bırakayım. Baksana şuna tam bir afet eminim yatakta da muhteşemdir. Tabi sen gelmeseydin tadına bakabilirdim."
Dedi. Bu lafın üzerine Poyraz iyice sinirlendi ve elindeki silahı Rüzgar'a doğruttu.
"Aklından bile geçirme Poyraz yoksa bu güzel kıza yazık olur."
"Lan senin ebeni sikerim şerefsiz." dedi Poyraz.
Rüzgar iyice kahka atmaya başladı. Poyraz'ın bu haliyle eğlendiği bariz belliydi.
"Aaaa çok ayıp Poyraz. İstersen sevgilinin yanında kendini rezil etme." dedi.
"Ben onun sevgilisi değilim." dedim birden. İkiside bana 'ciddi misin' der gibi baktı.
Birden duyduğum silah sesiyle çığlık attıp ağlamaya başladım. Poyraz'a baktığımda sapasağlam karşımdaydı. Arkama döndüğümde yerde acı ile kıvranan Rüzgar'ı gördüm.
Poyraz koşarak yanıma gelip bana sarıldı. Ben mal bir şekilde ona bakıyordum. Ardından üstündeki ceketi çıkarıp bana giydirdi. Rüzgar'a dönüp
"Seninle işim bitmedi." dedi ve onu almaları için adamlara işaret verdi.
Poyraz beni kucağına aldığında itiraz etmedim ve kollarımı boynuna doladım. Arabaya gelince ön kapıyı açıp beni koltuğa bıraktıktan sonra kendi de binip gaza bastı.
Eve gelince kapımı açıp beni kucağına aldı ve odama kadar taşıdı. Odaya gelince beni banyoya soktu. Pantolonumu çıkarmaya çalışınca geriye kaçtım.
"Bir şey yapmıcam. Korkma " dedi buz gibi sesiyle.
Ona itaat edip karşı çıkmadım. Zaten takatim bile kalmamıştı. Pantolonumada çıkarıp beni küvetin içine koydu. Suyu ayarladıktan sonra beni yıkamaya başladı.
Vucudumuda yıkadıktan sonra bana kurulanıp çıkmamı söyledi. Poyraz çıktıktan sonra ne zamandır tutuğumu bilmediğim göz yaşlarımı özgür bıraktım.
Bunca şey benim çok fazla. Bugün nerdeyse tecavüze uğrayacaktım. Ayrıca Poyraz'ın Rüzgar'a yaptığı şey onu arkasından bıçaklaması.
Banyodan çıkıp üstümü giyinip yatağa girdim. Gerçekten çok yorgundum. Bir kaç dakika sonra belimde hissettiğim kollarla Poyraz'ın geldiğini anladım. Tam ona soru soracakken konuşmaya başladı.
"Ben ilk 15 yaşında birini sevdim Duru. Adı Hayal'di. Sarı saçları, mavi gözleri, bembeyaz teniyle tıpkı bir Barbie bebeğe benziyordu. Okuldaki tüm erkekler ona hastaydı tabi bende. Sonra birgün cesaretimi toplayıp ona çıkma teklifi ettim. O da kabul etti.
Her şey çok güzeldi. Ama sonra her şeyin oyun olduğunu öğrendim. Beni kandırmış, dalga geçmiş. İşte o günden sonra kızları hep değersiz gördüm. Hepsiyle oynadım ve yüzüstü bıraktım. Tıpkı bana yaptıkları gibi. Kimseye değer vermicem diye söz verdim.
Ama bir gün karşıma sen çıktın. Yağmurlu bir gündü koşarak okula gidiyordun. Elind kitapların vardı. Baya dalgındın. Sonra birden bana baktın. İşte o an sen bana o sözümü unutturdun. Ben ilk defa aşık oldum Duru."
Dedi ve benim konuşmama müsade etmeden uyudu. O bana aşıkdı peki ya ben? Ondan hoşlanıyordum ama aşk çok farklı bir şey.
---------------------
POYRAZ'DAN
O piçin ona dokunduğunu düşünmek tüm sinirlerimi altüst ediyor. Eğer geç kalsaydım.. Ona benden başkasının dokunması...
Kötü düşünceleri aklımdan uzaklaştırıp yanımda uyuyan meleğime baktım. Karanlık hayatıma bir güneş gibi doğdu. Annemden sonra değer verdiğim tek kadın. Telefonum çalmaya başlayınca direk kulağıma götürdüm.
"Paketlediniz mi"
"Evet abi. Napalım şimdi "
"Bekleyin beni geliyorum."
Hemen yatakta uyuyan meleğimin başına bir öpücük kondurup. Depoya gittim. İçeri girdiğimde elleri ayaklı bir adet Rüzgar vardı.
"Ooooo bakın kimler gelmiş. Hoşgeldiniz Poyraz Bey zor olmadımı öyle bir afettin yanından buraya gelmek." dedi Piç rüzgar.
"Onun hakkında düz konuş." diye bağırdım ve yüzüne yumruğumu geçirdim.
"Yoksa koskoca Poyraz Arslan aşık mı oldu ? " bunu alaycı bir ses tonuyla söylemişti.
Burnuna bir yumruk daha attım. İnleyerek başını geriye attı ve konuşmasına devam etti.
"Unuttuğun bir şey var Poyraz. Bu işte duygulara yer yoktur."
-------------
ASLİNDA HAFTASONU GELECEKTİ AMA CANIM YAZMAK İSTEDİ. LUTFEN BOL BOL YORUM VE VOTE
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafyanın küçük aşkı
RomanceZifiri karanIık kuyuIarın derinIiğinde buIduğum umut ışığımsın bebeğim.