נכנסתי לחנות בגדים של אחותי הבכורה, היא בת 23, נשואה ואמא לנסיך קטן שעוד כמה ימים חוגג שנה.
״את נראית נורא, נתתי לך חופש״ אמרה ונענעתי בראשי לשלילה, ״בוקר טוב איה״ חיבקתי אותה.
״מזל טוב ברבי קטנה״ התנתקתי מחיבוקה והיא אחזה בשקית של Tous.
״אני לא מאמינה לך, משנה לשנה את מפתיעה אותי יותר״ חיבקתי אותה שוב.
״תפתחי כבר״ היא חייכה ולקחתי ממנה את השקית, ״התלבטתי מה לקנות לך אבל נזכרתי שעגילים לא ובטח שלא צמידים כי יש לך מלא..״ הוצאתי שרשרת כסופה עם דובי קטן במרכזו.
חיבקתי אותה והודתי לה שוב, ״הוא מהמם״
״קדימה יש לך סחורה חדשה במחסן״ היא הדפה אותי וצחקתי בגלגול עיניים.
לי ולאחותי יש קשר מוזר, אנחנו יכולות להיות האחיות הכי טובות בעולם ובשנייה לשנוא אחת את השנייה אבל אחרי הכל היא הדבר הכי מדהים שיכולתי לקבל כאחות.
-
״מה נירו? מה את רוצה?״ שאלתי שנכנסתי לבית אחרי ארבע שעות בחנות.
״פורום או רוברטו״ אמרה, ״רוברטו, נהנתי אתמול״
״מי זה החתיך שדיבר איתך?״ שאלה.
״אין לי מושג, דיברתי עם מלא״ צחקתי, ״זה על הבר, הוא נדלק עלייך גם, שאל את יובל מי את״
״לא יודעת, אולי אראה אותו היום ואשאל״ אמרתי, ״אני באה לקידוש, ונוסעים עם הרכב היפה שלך״
״יש לך מזל שאני לא אוהבת לשתות״ מלמלתי,
״אחרת מה היית עושה?״ שאלה.״דוחפת לך לתחת את המפתחות, לילה טוב״ ניתקתי שהיא צחקה, ״אבא מה בישלת?״ שאלתי שחיבקתי אותו מאחור.
״רגיל, דגים, אורז, חמין והעוגה האהובה עלייך״ אמר וחייכתי, ״לכי להתקלח ולנוח, אני אעיר אותך בקידוש״ הוא נשק לראשי והלכתי.
-
התלבשתי בחולצת בטן לבנה שהגב היה פתוח וג׳ינס בהיר עם קרעים בברכיים.
נעלתי אולסטאר קצרות לבנות והתאפרתי קצת, השארתי את שערי פזור ויצאתי לקידוש.
אחותי עזרה לאבי ואור רץ בין רגליה, ״שלום ילדת יום הולדת״ רועי בעלה של אחותי, חיבק אותי והודתי לו.
״ממך הכי נעלבתי, אני לא מדברת איתך״ הסתכלתי על אליה שבא לחבק אותי.
״בואי כבר מפגרת, לא היה לי זמן, 21 יום לא לראות אותך זה סבל נוסף״ הוא יודע לקנות אותי במילים שלו, כלב.
חיבקתי אותו ונשקתי לשפתיו, ניר התפרצה לבית ביחד עם ליבי, התנתקתי מאחי הגדול כשליבי התעטפה בכפות ידיו, היא נשקה לשפתיו ברכות וחייכה חיוך גדול.
YOU ARE READING
Naya
Romanceחלום שהופך למציאות. -קללות -קטעים מיניים. *גמור* #מקום ראשון בקטגוריית ״אהבה ראשונה״