-אפילוג טוב-

4K 123 25
                                    

ינאי

עברו כמה ימים ושעות טובות ונאיה עברה את הניתוח בשלום, כרגע אנחנו מחכים שהיא תתעורר ותגיב כמו שצריך, היא במצב קשה.

״אני אשאר איתה, תלכו להתרענן קצת״ אמרתי, ״הכל בסדר״ הם ענו ביחד.

״אני איתה, ברגע שהיא תתעורר, אני אתקשר״ הבטחתי.

״כל דבר שקורה״ יולנדה אמרה והנהנתי בעודם יוצאים, איה ואליה שומרים על התינוקת בבית.

התקרבתי אליה עם הכיסא ובחנתי את החבלות בפניה, ליטפתי בעדינות את פניה.

״אתה לוחץ לי על היד״ היא לחשה ושחררתי במהירות את האחיזה, ״תפקחי את העיניים״ לחשתי בדאגה.

״ינאי שיקרתי לך״ היא מלמלה, ״אני יודע״

״אל תעצור אותי בבקשה ינאי״ היא לחשה והשתעלה, ״בתאילנד שעשינו את הבדיקות הריון, היו חמש בדיקות זוכר?״

״הוצאת לי רק אחת מהן״ מלמלתי, ״כי השאר היו חיוביות, בגלל זה עזבתי, לא רציתי לעשות הפלה וגם לא רציתי להרוס לך את הקריירה״ היא עצרה ונשמה עמוק.

״שי-לי שלך ינאי, אם קורה לי משהו, אני רוצה שאתה תגדל אותה״

״לא יקרה כלום״ לחשתי.

״ינאי אני מצטערת, לא רציתי לפגוע בך ולעזוב אותך״ מלמלה בנשימות עמוקות וקצרות,

אני מסתכל עליה בעיניים מלאות דמעות, ״אני אוהב אותך״

היא התחילה לבכות, ״גם אני אוהבת אותך ינאי״

״אני מצטערת שמנעתי ממך כל כך הרבה, אבל לא רציתי להרוס לך את הקריירה״ הנהנתי בהבנה.

״ינאי היא מדהימה, היא רק בת שלושה חודשים והיא משגעת אותי עם החדודים שלה והעיניים הגדולות, היא דומה לי כל כך, לשמחתי את האף והעיניים היא קיבלה ממך״ צחקתי.

״קראתי לה ככה בגלל שהיא המתנה שנתת לי ובגלל שרצית לקרוא לבת שלך לי״ היא חייכה,

״תבטיח לי שתשמור עליה ותגדל אותה באהבה במידה ויקרה לי משהו״
״לא יקרה לך כלום״ מלמלתי.

״תגיד להורים שלי שאני גאה להיות הבת שלהם ושאני אוהבת אותם״ מלמלה ועצמה עיניים.

״תפקחי עיניים, תגידי שוב שאת אוהבת אותי״
״אני אוהבת אותך יותר מידי הנסיך ינאי״ היא עצמה עיניים שוב וחייכה.

״אני אוהב אותך הנסיכה נאיה, התגעגעתי אלייך״ חייכתי ונשקתי ליד שלה שאחזתי בה.

״ינאי בבקשה תבטיח לי שתגדל אותה״ לחשה והשתעלה,

״נאיה אני מתחנן, אל תעשי לי את זה״ עטפתי את ידה.

״ינאי אני סומכת עלייך״

NayaWhere stories live. Discover now