״מה את עושה כאן מכוערת?״ יובל חיבק אותי וצחקתי, ״שלום חתיך״
״לא ראיתי אותך חודשיים, עוד שנייה התאבדתי״ אמר וחיבקתי אותו שוב.
״איפה ינאי?״ שאלתי.
״ישן״ אמר, ״מה הסיכוי שאתה משאיר לנו את הבית לבד?״ שאלתי.
״סיכוי טוב מאוד כי אני הולך לקבל מציצה״ אמר וסטרתי לראשו, ״אני צוחק אבל הכרתי מישהי, ליהי מלכה, קטנה ממני בחצי שנה, סקסית ברמות ואני לא רוצה רק לשכב איתה״
״ברוך השם״ גלגלתי עיניים והוא צחק, ״אני הולך להתארגן״
״תודה יובלי״ חייכתי והלכתי לחדר של ינאי, הטיסה שלי ב7 בבוקר, החלטתי לנצל את החמש שעות הקרובות בלהיות קרובה לגבר שתפס לי את הלב.
אני יודעת שאני עושה טעות ושיכולתי לספר לו אבל אני לא יכולה להתמודד עם זה.
נכנסתי פנימה, בוחנת את הגבר שלי שישן בתנוחה הכי מצחיקה בעולם, הוא חוזר בעוד כמה ימים לשחק, הרגל שלו החלימה והוא ממשיך את הפיזיותרפיה למרות שפספס כמה ימים.
התיישבתי מעליו ונשקתי לשפתיו, הבטן התחילה להתנפח מעט, לא רואים שאני בהריון עדיין אבל בקרוב יהיה קשה להסתיר, לקח לי הרבה זמן להוציא פטור מהצבא, לסגור טיסה, להוציא ויזה.
פיזרתי נשיקות על כל פניו, ״אם אפשר להתעורר ככה כל בוקר אני אשמח״
״ממ כן?״ שאלתי וירדתי למטה יותר, מנשקת ונושכת את הצוואר שלו, ״בלי סימנים נאני״
״אני יודעת״ הורדתי את חולצתו, ״מה השעה?״ שאל.
״עוד מעט 9״ לחשתי והורדתי את חולצתי.
אני עוד שבוע נכנסת לחודש שני, הבטן מתחילה לקבל צורה, הייתי באולטרסאונד לפני שבוע ובכיתי שאני לא יכולה לשתף את ינאי באוצר הזה.
אבל זה לטובתו.
״תן לי״ אמרתי שהוא סובב אותנו, ״אני רוצה לשלוט הפעם״ חייכתי.
״פעם אחרת״ לחש.
-
אחרי סיבוב שלישי במטבח, ינאי נשפך במיטה ואני התאפקתי שלא להירדם, ב3 קמתי מהמיטה, הוצאתי מהתיק שלי מכתב ותמונה שלי ושלו מתאילנד.
יצאתי מהחדר בשקט, משאירה את האהבה של החיים שלי מאחור ומתחילה חיים חדשים.
-
•ינאי•
צחצחתי שיניים במהירות שהבנתי שאני מאחר לאימון, נאיה אתמול הייתה מדהימה, שקמתי היא כבר לא הייתה, כנראה היא בעבודה.
יצאתי מהמקלחת והוצאתי מהארון טישרט לבנה ומכנס קצר שחור.
גרבתי גרביים ונעלתי נעלי ספורט, הבטתי בשידה וחייכתי שראיתי תמונה ומכתב.
YOU ARE READING
Naya
Romanceחלום שהופך למציאות. -קללות -קטעים מיניים. *גמור* #מקום ראשון בקטגוריית ״אהבה ראשונה״