״מה אתה עושה כאן?״ שאלתי את ינאי שנכנס לבית קפה שאני עובדת בו.
״האמת שיש לי כאן פגישה עם הסוכן שלי, חשבתי שאת עובדת בוקר אצל אחותך״ אמר, ״התפטרתי משם״
״בגלל מה שקרה?״ שאל וליטף את פניי, ״כן״ לחשתי וזזתי ממנו שלקוחה קראה לי לשולחן.
לקחתי ממנה את ההזמנה והבאתי לטבח את הבון, ״אני לא אפריע לך״ הוא נשק לראשי והתיישב מול גבר בן 40 לפחות.
ניגשתי בכדי לקחת מהם הזמנה, ״מה תרצו להזמין?״ שאלתי בחיוך, ״זאת נאיה שסיפרת לי עליה?״ שאל.
״כן, נאיה תכירי זה הסוכן שלי, עמוס״ לחצתי את ידו שהוא הושיט אותה אליי.
״אני אזמין אספרסו קצר, עוגת קינמון וזהו״ אמר עמוס, ״ואתה נס על חלב עם המון קצף ושתי כפיות סוכר חום כי אתה פרינססה ועוגת שוקולד או פקאן״
עמוס צחק, ״פקאן קופה״ חייכתי והלכתי להכין להם את הקפה והעוגה.
חזרתי אליהם אחרי חמש דקות והגשתי להם את הקפה והעוגה, ״מתי את מסיימת?״ שאל.
הסתכלתי על השעון, ״עוד חצי שעה וכן אני בלי הרכב, אז אתה יכול להציע לקחת אותי״ הוא צחק.
״לפחות מישהי מצליחה לעמוד מולך״ אמר עמוס ושילב ידיים, ״היא סתם משחקת אותה״
שילבתי ידיים וחייכתי חיוך, ״אה כן? שאני אספר לו על-״
״לא״ הוא קטע אותי וצחקתי, ״אני חוזרת לעבוד, תהנו לכם״
-
עשיתי יציאה מהמחשב ויצאתי מהבית קפה ביחד עם ינאי והסוכן שלו, ינאי הלך להביא את המכונית והסוכן שלו נשאר איתי.
״בת כמה את?״ שאל, ״18״
״שמעי את נראית אחלה של ילדה, ינאי נמצא בשיא שלו, אל תגרמי לו לאבד את זה״ אמר לפתע.
״אתה רומז שאני משנה לו את השגרת חיים?״ שאלתי בעלבון, ״אני לא רומז, אני אומר, אם את רוצה אותו בגלל הפרסום והכסף, שחררי ממנו, אם את רוצה אותו באמת, תגרמי לו לטפס כמה שיותר גבוה״
״כדאי שהוא ימצא סוכן אחר, אני בטוחה שאתה זה שהרחיק ממנו כל כך הרבה מערכות יחסים ותאמין לי שאם אני כבר נמצאת פה, אתה האחרון שיפריע לנו״ הלכתי ממנו שינאי הגיע עם הרכב.
נכנסתי פנימה וחגרתי את עצמי, ״לאן הולכים?״ שאלתי, ״אליי, יש לי אימון ערב אז ננצל את הכמה שעות האלה איתך, את רוצה לעבור בבית לקחת בגדים ולהתקלח אצלי?״ שאל.
״אני אקח ממך חולצה״ אמרתי והפעלתי את הרדיו, שיר של כריס בראון נשמע ברקע והתחלתי לזמזם אותו.
״שיר מפגר״ מלמל, ״קמתי בתוך הגוף של כריס בראון״ אמר וצחק, ״הו לי שיט איי האב אה קיד״ אמרתי.
YOU ARE READING
Naya
Romanceחלום שהופך למציאות. -קללות -קטעים מיניים. *גמור* #מקום ראשון בקטגוריית ״אהבה ראשונה״