״אנחנו הולכים עכשיו״ הוא קבע והסתכל לי בעיניים, ״לא״
ינאי פה כבר שבוע ועוד כמה ימים אנחנו חוזרים לארץ, ״לך תקנה לי בדיקות הריון, תביא כמה סוגים ובארץ נעשה בדיקות דם״
״תאכלי בינתיים, חצי שעה אני בא״ אמר והנהנתי, הוא יצא מהדירה.
פחדתי כל כך פחדתי, אלונה, ליפז ונינל נכנסו לדירה, ״שמענו שיש אוכל אז באנו״ נינל צחקה והתיישבה מולי.
״אני בהריון״ מלמלתי, ״מה״ אלונה פלטה מבין שפתיה אחרי כמה דקות.
״זה נפלא נאיה״ נינל קפצה עליי, ״לא זה לא, אבא שלי יהרוג אותי! וינאי בכלל.. הוא לא רוצה ילדים!״
אני מתחילה לבכות, ״אם הוא לא ירצה לקבל את הילד שלו בובה, הוא לא מגיע לך״ ליפז לוחשת.
״ילדים זה שמחה נאיה, ההורים שלך יבינו ויקבלו את זה ומה יותר מדהים מלהיות סבא וסבתא צעירים?״ צחקתי שדמעות יורדות מעיניי.
״אני שמחה שהכרתי אתכן בחיי״ חיבקתי אותן והן חיבקו אותי חזרה.
״תזהרו לא לשמור על קשר שאנחנו חוזרות לארץ״ אמרה אלונה, ״אני חוזרת עוד חודש בננות, אז תהנו בלעדיי בינתיים״ נינל אמרה.
״עופו מכאן הוא אמור להגיע ואם הוא ידע שאני יודעת זה ישבור אותו״ אמרתי לאחר עשר דקות שדיברנו על ההריון שלי.
״בסדר תעדכני אותנו״ הן נשקו ללחיי והלכו.
התקשרתי שיחת וידאו לבנות, הן ענו תוך שנייה, ״כלבה הערת אותי משינה״ ליבי אומרת שהיא קמה מהמיטה של אליה.
״ואני בדיוק מצצתי לשגיב״ שגיב סטר לניר בראש וצחקנו.
״אני צריכה אתכן״ לחשתי.
ניר וליבי במהרה יצאו מהחדרים ויצאו כנראה למרפסת, ״אני בהריון״ הפלתי את הפצצה.
״מה? איך את יודעת?״ ליבי שואלת, ״אני כבר שבוע עם בחילות והקאות והתעלפתי אתמול והיום, ינאי הלך לקנות בדיקות הריון ואני מרגישה את זה״
״פאק נינה.. את בת 18״ ניר מתחילה, ״אני יודעת נירו, אבל אני לא אהרוג את המתנה הזאת שנמצאת בתוכי״
״ואבא שלי ירצח אותי אם הוא ידע שעשיתי את זה לפני החתונה, זה ישבור אותו בנות״ ושוב התחלתי לבכות.
״מה ינאי אומר על זה?״ שאלה ניר, ״שהוא לא רוצה ילדים כרגע, כי אני בת 18 והוא בשיא הקריירה שלו״
YOU ARE READING
Naya
Romanceחלום שהופך למציאות. -קללות -קטעים מיניים. *גמור* #מקום ראשון בקטגוריית ״אהבה ראשונה״