נכנסתי לחדר שלי והרמתי את שי-לי שצרחה בלי הפסקה, הרמתי אותה וחייכתי אליה, ״הנה אמא פה״ הכנסתי את פיית הבקבוק לשפתיה והאכלתי את שי-לי שאכלה בפעם האחרונה לפני שלוש שעות.
״את יודעת, אמא ראתה את אבא.. הוא יפה טוהר בדיוק כמוך ללי״ אני שמה חיתול על כתפי ומסתירה את פניה.
אני יוצאת מהחדר אל הסלון, ״מה עם המלאכית של סבא שלה?״ אבא שואל שאני מתיישבת לידו.
״לקחתי אותה לטיפת חלב ועשו לה זריקה והיא הייתה גיבורה״ חייכתי.
״איפה היית?״ שאל וליטף את שערי.
״ראיתי את ינאי, דיברנו ואבא-״ עצרתי את עצמי שנחנקתי מהדמעות שלי.
״אני לא מסוגלת לספר לו״ לחשתי, ״הכל בסדר מתוקה״ הוא מחייך ומחבק אותי בעדינות.
״לא, הכל לא בסדר אבא, שיקרתי לו שאני לא בהריון, עזבתי אותו, ילדתי בלי שהוא יהיה לצידי״ אני מנגבת את הדמעות.
שי-לי הזיזה את החיתול ושמתי את הבקבוק על השולחן, ״מי יפה של אמא?״ חייכתי אליה בעודי מנגבת את הדמעות שהמשיכו לזרום על פניי ונשקתי לשפתיה בעדינות.
״עדיין לא סיפרת לי למה קראת לה ככה״ אמר, ״שי-לי, מתנה שלי״
״את יודעת שאני גאה בך, זה קשה לעזוב את כל מה שאת רגילה אליו, לבנות הכל מחדש במקום זר שאת לא רגילה אליו״ חייכתי וחיבקתי אותו בעוד שי-לי נרדמת לי בידיים.
דלת הבית נפתחה, ״הוא הבקיע גול של החיים״ אליה צעק וגרם לשי-לי לקפוץ מבהלה.
קמתי מהספה ונענעתי אותה מצד לצד, ״תהיה בשקט, שי-לי נרדמה״ הסתובבתי אליו בכעס.
השתתקתי כשראיתי את ינאי מולי, ״חשבתי שאת בעבודה״ אליה אמר וגירד בראשו.
״הייתי צריכה לקחת את שי-לי לטיפת חלב״ מלמלתי בשקט והלכתי במהירות לחדר והכנסתי אותה למיטה שלה.
״מי זאת שי-לי?״ שמעתי את ינאי שיצאתי לסלון, ״הבת של אמא שלנו״ אמרתי והזזתי את השיער אחורה.
״נאיה״ אבא ואליה אמרו ביחד, ״מה אתה עושה כאן?״ שאלתי.
״יש לי משחק היום ואליה רצה שנעצור לפני בבית שלכם להחליף בגדים״ אמר, ״אני מבינה שהתקרבתם בזמן הזה שלא הייתי כאן״
״אבא בוא נשאיר אותם לבד״ אליה אומר, ״אין טעם, דיברנו כבר״
שי-לי צרחה והלכתי אליה במהירות, הרמתי אותה וקלטתי שן קטנה מבצבצת מהחניכיים שלה.
YOU ARE READING
Naya
عاطفيةחלום שהופך למציאות. -קללות -קטעים מיניים. *גמור* #מקום ראשון בקטגוריית ״אהבה ראשונה״