אהובי❤️
-איפה את? המשחק עוד מעט מתחיל--אחת המלצריות הבריזה, אני עושה כפולה-
אהובי❤️
-שתסיימי לעבוד, תבואי לישון אצלי--בהצלחה, קטן עלייך❤️-
לקוחה קראה לי והכנסתי את הטלפון לכיס, שבועיים עברו מאז שהכרתי את ההורים של ינאי, אבא שלו היה חמוד והתלהב ממני גם כן, אשתו לא כל כך והבנתי למה יובל שונא אותה.
״כן מה תרצי להזמין?״ שאלתי בחיוך.
״את נאיה ברקן?״ שאלה, ״כן״ חייכתי.
״אני כתבת של עיתון ספורט, אפשר לשאול אותך כמה שאלות?״
״לא, את רוצה להזמין משהו?״ שאלתי, ״שלוש שאלות לא יותר מזה״
״מצטערת״ הפנתי אליה את גבי וביקשתי ממלצרית אחרת לגשת אליה.
בזמן האחרון המון מנסים ליצור איתי קשר ולשאול שאלות על הזוגיות שלי ושל ינאי.
זה מאוד מפריע לי אבל אני מתחילה להתרגל, אני לא רוצה שינאי יחשוב שזה באמת מעניין אותי.
״מה את עושה כאן?״ שאלתי את איה שעמדה מולי.
״אני מצטערת, את חסרה לי״ אמרה, ״מה את צריכה?״ שאלתי מתעלמת מהסליחה שלה.
לקוח קרא לי, ״אני כבר באה״ אמרתי לה וניגשתי אליו, ״חשבון?״ שאלתי בחיוך.
״ואת המספר שלך״ הוא קרץ לי, ״יש לי חבר״
״אז אני מבין שכולן משתמשות בתירוץ הזה״ הוא פנה לחבר שלו, גלגלתי עיניים והפנתי אליו את גבי.
רואה את איה נופלת על הרצפה, הלכתי אליה במהירות, ״איה״ קראתי ועטפתי את פניה.
״איה״ קראתי שוב,
המלצרית שעבדה איתי במהירות הביאה לי כוס מים, הרטבתי את פניה בעדינות.
כמה אנשים עזרו לי להרים אותה ולהניח אותה על הכורסאות שנמצאות בבית קפה, היא מצמצה את עיניה אחרי כמה דקות ופקחה אותן.
נתתי לה לשתות מים, ״מה יש לך?״ שאלתי בדאגה.
״עשיתי בדיקות דם היום, אני אמורה לקבל תשובה מחר״ לחשה בחולשה.
״באת ברגל?״ שאלתי והיא הנהנה, ״אני אגיד למנהל שלי שאני לוקחת אותך הביתה״
היא משכה בידי שקמתי, ״אני אוהבת אותך״ אמרה, ״גם אני אותך איה״ היא חיבקה אותי אליה.
״אני באמת מצטערת, אבא סיפר לי על כל הדברים שינאי עשה ועושה בשבילך, כנראה שטעיתי והוא לא מי שחשבתי שהוא״ אמרה, ״הוא מדהים איה, אני מחכה שתכירי אותו באמת ותביני שהוא בן אדם מדהים.״
״אני כבר באה, תשתי מהמים״ היא הנהנה.
-
אחרי ששמתי את איה בבית, השלמנו פערים ונסעתי לינאי, תקתקתי על דלת הבית.
YOU ARE READING
Naya
Romanceחלום שהופך למציאות. -קללות -קטעים מיניים. *גמור* #מקום ראשון בקטגוריית ״אהבה ראשונה״