נכנסתי לאצטדיון הגדול בחיפה, אצטדיון סמי עופר, ״שלום לך חתיך״ הוא נשק לשפתיי ברכות ולפתע רעשי מצלמה נשמעו.
ינאי במהרה הכניס אותי לבפנים, ״מצטער, שכחתי שיהיו צלמים״
״אתה הולך לחימום?״ שאלתי שהוא החליף בגדים, ״כן, אני אקח אותך למקום שלך״
״אבא שלך בסוף לא יבוא?״ שאל שיצאנו מהחדר הלבשה, ״לא, נתקע עם לקוחה, הוא יפצה אותך״
״שילך איתי למשחק של ביתר, פיצוי מושלם״ אמר וחייכתי שנזכרתי שיש לאבא יום הולדת מחר וקניתי לו, לאליה וינאי כרטיסים למשחק שיש ביום חמישי.
״אליה שבת כאן?״ שאל והנהנתי לחיוב, ״כאן כל הבנות זוג של השחקנים, אני בטוח שתתחברי לכולן״ הוא נשק למצחי.
״תכירו זאת נאיה, ואלה, שילת, ליטל ולירון״ הן אמרו לי שלום ועשו לי מקום בינהן, נשקתי לשפתיו והוא הלך.
התיישבתי ליד שילת ולירון, ״כמה זמן אתם ביחד?״ שאלה לירון.
״לא הרבה, ואת ו-״ השארתי את המשפט תלוי באוויר שהיא תבין שאני לא יודעת מי בן זוגה.
״רוי נתן, החתיך עם השיער השחור״ היא הצביעה לי עליו וחייכתי.
״ואנחנו נשואים כבר חצי שנה״ אמרה והראתה לי את הטבעת, ״את נראית בת 19, מה נשואה?״
״תודה, אני בת 27״ פערתי את פי, ״בת כמה את שאת המומה?״ שאלה.
״18״ מלמלתי, ״לפחות לא בת 81״ ליטל אמרה וצחקנו, ״כן, אחים שלו סיפרו לי שהוא יצא עם בנות בגיל של סבתא שלו״
״הכרת כבר את המשפחה שלו?״ שילת שאלה מופתעת, ״רק את האחים, אבל הוא מכיר את כל המשפחה שלי״
״אז הוא רציני לגבייך, אני מכירה אותו כמעט שלוש שנים, הוא בחיים לא פגש משפחה של מישהי או הכיר מישהי למשפחה שלו, הם שמעו הכל בחדשות״ אמרה לירון.
״כן, אני לדוגמה בזוגיות עם הג׳ינג׳י היחיד בקבוצה, נועם סטמבולסקי כבר שנה אגב אנחנו מאורסים וכל המבוגרות/צעירות שהוא היה מביא למשחקים, היו חופרות על זה שהוא לא מכיר אותן להורים שלו ושזה לא רשמי ורציני״ שילת מדברת.
״אני הכי ותיקה כאן, ארבע שנים, נשואה לדבר הכי עשיר בעולם, יונתן בכר״ ליטל הצביעה עליו, הוא היה מכוער ומבוגר יחסית לגברים ששיחקו.
כסף. פרסום.
שוגר דאדי.
״זה מה שעושה לך את זה? כסף?״ שאלתי, ״גם הסקס, יש לו כלי״
״בת כמה את?״ שאלתי, ״24״
״והוא?״
״35״שוגר דאדי.
״את בת 18, ינאי בן 26, את רוצה לומר לי שאת לא מחפשת פרסום או כסף?״ שאלה ליטל.
״אני לא מחפשת את זה מהסיבה הפשוטה, כסף יש לי ברוך השם, פרסום אני לא צריכה ולא רוצה, הסיבה היחידה שאני יוצאת עם ינאי זה בגלל שהוא גורם לי להיות טובה יותר״ לירון ושילת חייכו.
YOU ARE READING
Naya
Romanceחלום שהופך למציאות. -קללות -קטעים מיניים. *גמור* #מקום ראשון בקטגוריית ״אהבה ראשונה״